نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مهر 1400 - 10:52
عصر امروز برای چهارمین بار نیز جلسه ای در ساختمان شورای شهر دوگنبدان برگزار خواهد شد که در این جلسه شهردار جدید انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بعد از عدم تائید صلاحیت "مسعود ظفری" به عنوان شهردار دوگنبدان، اعضای شورای شهر عصر امروز نیز برای چهارمین بار جلسه ای با حضور نماینده فرمانداری گچساران در ساختمان شورا برگزار می کنند تا پس از روزها بلاتکلیفی سرپرست و نیز شهردار دوگنبدان را انتخاب کنند.

این درحالی است که این روزها از "علی محمد آقایی" به عنوان گزینه نهایی سکانداری شهرداری دوگنبدان یاد می شود که به نوعی امروز هم به احتمال فراوان شاهد این اتفاق مهم در مدیریت شهری شهرستان گچساران باشیم.

با این تفاسیر نیز،یک منبع آگاه در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی هم گفت:عصر امروز برای چندمین بار نیز جلسه ای(انتخاب شهردار) در ساختمان شورای شهر دوگنبدان برگزار خواهد شد که در این جلسه به طور 100درصد نیز شهردار جدید انتخاب و معرفی خواهد شد.

وی افزود:بنابراین طبق آخرین تصمیمات اعضای شورای شهر نیز برخی اعضاء همچنان بر انتخاب فلان شخص به عنوان سرپرست شهرداری دوگنبدان اصرار و پافشاری می کنند که چنین رویه ای شاید در آینده نیز مشکلاتی را دامن گیر شهر کند.

این منبع آگاه گفت:بنابراین شرط و قانون اصلی برای انتخاب سرپرست، همان کارمند رسمی بودن شهرداری است، اما متاسفانه برخی اعضای شورای شهر پا را در یک کفش کرده اند که حتما فلان شخص بایستی سرپرست شود در حالی که قانون اجازه این کار را هم نمی دهد، هرچند به قولی 9 گزینه کارآمد و توانمند شهرداری برای پذیرش این مسئولیت درلیست اعضای شورای شهر وجود دارد که به نوعی هم بی توجهی به این مسئله شده است.

وی تصریح کرد:به هرحال امروز شهردار دوگنبدان انتخاب خواهد شد، اما حتما باید شخصی به عنوان سرپرست انتخاب شود تا استعلامات شهردار و درادامه هم تایید صلاحیتش نیز پاسخ داده شود، بنابراین اعضای شورای شهر دوگنبدان بایستی به خاطر مردم هم که شده بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند تا مشکلات نیز هرچه زوتر مرتفع شوند.

این منبع آگاه ادامه داد:با این وجود نیز بر طبق گمانه زنی ها و به احتمال فراوان در جلسه عصر امروز شورای شهر "علی محمد آقایی" به عنوان شهردار دوگنبدان معرفی شود، اگرچه در اولین جلسه اعضای شورای شهر ( تعیین شهردار جدید) نیز" آقایی" با 4 رای به عنوان شهردار انتخاب شد اما به دلیل ترک جلسه از طرف 3 عضو دیگر شورا، جلسه از حداکثر افتاده و تکلیف مدیریت شهرداری دوگنبدان هم نیمه تمام ماند، بنابراین وی شایستگی پذیرش این مسئولیت سنگین را با توجه به تجارب شان دارند.

گفتنی است رئیس حراست فرمانداری گچساران، دبیر کمیسیون‌های شهرداری از جمله کمیسیون ماده ۷۷ ، مدرس دانشگاه ، سرپرست شهرداری دوگنبدان، رییس اداره درآمد شهرداری ، معاون شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گچساران و نیز رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران از جمله مسئولیت های "علی محمد آقایی" است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها