نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مهر 1400 - 13:19
حجت الاسلام حجازی گفت:هفته گذشته نیز سفر هیات دولت به استان مان را داشتیم که ضمن تشکر از رئیس جمهور و هیات دولت و تشکر از مهمان نواز مردمان استانمان،خدا را شاکریم که قول ها و مصوباتی هم برای رفع مشکلات استان نیز مصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سیدامین الله حجازی، در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:مراسمات عزاداری ماه های محرم و صفر با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان نیز برگزار شد که به نوبه خودم از همه عزیزان تشکر و قدرانی می کنم و همچنین حلول ماه ربیع الاول را صمیمانه تبریک و تحنیت عرض می کنم.

وی افزود: اخیرا در شمال غرب کشور شیطنت های برخی کشور ها دارند، گاهی گوشه ای در دنیا این رژیم منحوس صهیونیستی که زوال و سقوطش در حال روزشماری است اظهار وجود می کند که حاضریم آذربایجان را کمک کنیم، اما ارتش و نیروهای مسلح سرفراز ما رزمایشی برگزار کردند در حالی که آنها به التماس افتادند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:نیروهای مسلح ما مومن و با تقوا هستند و تابع محض امر ولایت هستند، هزاران بار شکر از این امنیت که با عنایت پرورگار و لطف امام زمان(عج) و مدیریت درست حضرت آقا امن ترین کشور جهان هستیم.

امام جمعه گچساران ادامه داد:رهبر انقلاب فرموند که نیروهای مسلح در کشور همچون حصار و قلعه مستحکمی است که هیچکس نمی تواند فضولی کند ونیزجرات نزدیک شدن را داشته باشند و کسانی که با توهم تکیه به دیگران، گمان می کنند که امنیت خودشان را می توانند تامین کنند بدانند که سیلی این عملشان را به زودی خواهند خورد.

خطیب جمعه گچساران گفت:ما در دنیا رسما اعلام کردیم که کشوری بنام اسرائیل در دنیا رسما وجود ندارد از اول نظام اسلامی اعلام شد که دولت و ملت ما کشوری بنام اسرائیل نمی شناسد و اگر کسی بخواهد تکیه براسرائیل بزند بایستی با اسرائیل هم برود، اسرائیل جمعی تروریسم است و دولت و حکومت نیست، بنابراین عده ای هم از خواب غفلت باید بیدار بشوند و به توصیه رهبر انقلاب نیز گوش بدهند

وی افزود:هفته گذشته نیز سفر هیات دولت به استان مان را داشتیم که ضمن تشکر از رئیس جمهور و هیات دولت و تشکر از مهمان نوازی مردمان استانمان، خدا را شاکریم که قول ها و مصوباتی هم برای رفع مشکلات استان نیز مصوب شد.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:بنده هیچ وقت اهل تملق نبوده و نیستم ،والله وزیر نفت هیچ قولی(کار شخصی) به بنده ندادند،وزیر محترم نفت هم هیچ طلبی از بنده ندارد اما از رفتار و نوع برخورد وزیر نفت خوشم آمد بخاطر اینکه مشاهده کردم که دین دارند ،وقتی خانمی التماس کرد به امام حسین(ع)،به محافظش دستور دادبگذاریدحرفش را بیان کند و دستور داد اگر حل چنین مشکلی خلاف قانون نیست پس مرتفع شود.

امام جمعه گچساران ادامه داد:این دین است که به وزیرش می گوید شما وزیر جمهوری اسلامی هستید و رفتارت بایستی تابع قرآن و اهل بیت علیهم السلام باشد و از هیات دولت و مجوعه دولت تشکر ویژه دارم، بنابراین وزیر نفت نیز قولی دادند که مشکلات نیروهای اخراجی شرکت نفت و گاز گچساران را مرتفع کنند.

خطیب جمعه گچساران گفت:عرض کردیم که اگر به مردم به صورت دو رویی حرف بزنیم مردم نسبت به نظام اعتمادشان نیز سلب می شود،کاری بکنیم که مردم اعتمادشان را نسبت به نظام حفظ شود و راست به مردم بگوییم و ایشان هم قول دادند آن جمع مشکلاشان هم حل شود و قول دیگر اینکه که در جذب نیرو جوانان گچساران اولویت اول باشند با توجه به تخصص شان.

وی افزود:از رئیس جمهور محترم نیز تشکر می کنم،در کلیپ هایی نیز در فضای مجازی پخش شد که رئیس جمهور مملکت گفتند که برای مردم آمده ام و در جایی  هم عصبانی شدند و گفتند که دفعه بعد خودم پشت ماشین می نشینم، چرا که برای مردم آمده ایم و ما از این دین داری دولت تشکر می کنیم و انتظار داریم که رئیس جمهور مملکت با همین تقوا خالصانه و صادقانه به مردم خدمت کنند که خواست مردم همین است.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:در هفته وقف قرار داریم و به همه واقفینی که برای رضای خداوند وقف کرده اند تشکر می کنم، وقف ذخیره انسان در آخرت است وقتی شخصی از دنیا می رود ملائکه می گویند چه از پیش فرستاد و مردم هم می گویندچه باقی گذاشت.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها