نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. مهر 1400 - 8:34
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس جمعی از کارکنان سپاه ناحیه گچساران با سه خانواده شهید این شهرستان دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرمانده سپاه ناحیه گچساران،نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی دیگر از کارکنان سپاه ناحیه این شهرستان با خانواده های معظم شهیدان"غریب نظری"،"شرمت الله فاطمی" و"فرشید مکاریان"دیدار کردند.

سرهنگ باقرپسنده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این دیدارها ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:خانواده های معزز شهداء و ایثارگران مهمترین سرمایه های نظام اسلامی هستند چرا که اقتدار ،عزت و امنیت امروز کشورمان مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدای والامقام است.

وی افزود:بنابراین تبیین فرهنگ ایثار و شهات لازمه بقای انقلاب است و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری باشد هیچ دشمنی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی به جهت تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شهداء است و تلاش و صبوری خانواده های شهداء در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی،توصیف شدنی نیست.

گفتنی است در پایان این دیدارها نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها