نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مهر 1400 - 18:22
حال عمومی این ملی پوش هندبال بانوان خوب گزارش شده و پس از سپری شدن دوره درمان به ایران بازخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پس از کسب سهمیه جهانی در مسابقات آسیایی که با حضور دوملی پوش گچسارانی خانم ها "صونا بیداد" و "بهاره ایزد گشب" این افتخار بزرگ رقم خورد،روزگذشته نیز به ایران بازگشت.

با این وجود در میان کاروان تیم هندبال بانوان کشور نبود صونا بیداد نگرانی هایی را برای جامعه هندبال کشور ایجاد کرد،اما علت این غیبت ابتلای صونا بیداد به کرونا و متاسفانه بستری شدن ایشان در بیمارستانی در کشور اردن بوده است.

هرچند با پیگیری های صورت گرفته حال عمومی وی خوب گزارش شده و پس از سپری شدن دوره درمان به ایران بازخواهد گشت.

اگرچه عزت الله رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هنوز به دلیل شدت بیماری در بیمارستان بستری است اما "صونا بیداد" بازیکن تیم ملی اکنون از بیمارستان مرخص شده اما به دلیل مثبت بودن تست کرونایش اجازه خروج از کشور اردن را ندارد.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی اردن برگزار شد که ایران در پایان این مسابقات در رده چهارم آسیا ایستاد و سهمیه جهانی را کسب کرد. این نتیجه برای اولین‌بار در تاریخ هندبال زنان ایران کسب شده است.

البته تیم ملی هندبال زنان در چهار بازی آخر خود کادر فنی را به دلیل مثبت شدن تست PCR وابتلا به کرونا روی نیمکت نداشتند و با هدایت فیزیوتراپ و سرپرست بازی‌ها را دنبال کردند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها