نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مهر 1400 - 13:59
امام جمعه گچساران گفت:امروز خیلی از کشورهای عالم به اقتدار و عظمت ایران اسلامی صحه می گذارند و نظام سلطه امروز جرات عرض اندام مقابل ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام حجازی، امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به مناسبت های این هفته اظهار کرد:از علائم ایمان حقیقی انسان ها اینکه انسان درتنگدستی یاری گر مردم‌باشد بسیار ارزشمند است، دیگری رعایت انصاف است و نکته سوم هم زکات علم است که باید تلاش کنیم همه دارای علم و آگاهی شوند.

وی افزود:درابتدای انقلاب نوپای ایران اسلامی دشمن به کشورمان هجوم برد و شرق و غرب عالم علیه کشورمان صف آرایی کردند اما ملت بزرگ ایران اسلامی درجنگ هشت ساله به رهبری حضرت امام راحل مقابل دنیای استکبارایستادند وجانانه هم مقاومت کردند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:امروز خیلی از کشورهای عالم به اقتدار و عظمت ایران اسلامی صحه می گذارند و نظام سلطه امروز جرات عرض اندام مقابل ایران اسلامی را ندارد.

حجازی بیان کرد:مقام معظم رهبری فرمودند منطق استکبار ترور،زور و تجاوز است و این همان عین شر است،رئیس جمهور محترم چندروز قبل به صورت ویدئو کنفرانسی صحبت کردند که ایران اسلامی متفاوت از گذشته عمل خواهدکرد با اوج عزت و حکمت، ایران اسلامی را بشناسید و ایران کشور قدرتمندی است که منطق را می پذیرد و اماقلدری را به هیچ وقت نمی پذیرد.

 

ویرافزود:آیت الله رییسی فرمودندکه اگر آمریکا می خواهد به بحث برجام برگردد مطمئن باشیدمذاکره برای مذاکره نخواهیم کردو مذاکره برای حل مشکلات و رفع تحریم هاست.

امام جمعه گچساران ادامه داد:آیت الله رئیسی بازهم فرمودند که ما در بحث برجام به تعهدات مان عمل کردیم ولی آمریکا عهد شکنی کرد و دردوران کرونا حتی دارو را تحریم کرد ولی ما از کشورهای اولی بودیم که واکسن کرونا تولید کردیم.

 

وی افزود:رئیس جمهوری در نکته بعد فرمودند آمریکا از عراق و افغانستان بیرون نرفت بلکه اخراج شد و این هشداری برای اروپایی ها هم است و اگر جانفشانی های شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس نبود داعش الان همسایه مدیترانه ای شما اروپاییان بودچرا که ما شما را نجات دادیم و باید شاکر باشید و قلدری هم نکنید ماهستیم که این جهان را امنیت و آرامش می دهیم.

امام جمعه گچساران افزود:جناب رییس جمهور فرمودند با ظالم و ظلم درهرکجای دنیا سرسازش نداریم وآنچه که برای ما بسیار مهم است حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است و غیر از این به هیچ چیزی دیگری فکر نمی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها