نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مهر 1400 - 17:35
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: امروز جاهلان داخلی همنوا با دشمنان و معاندین دربرخی مواقع تیشه به ریشه انقلاب می زنند اگر چه به برکت این انقلاب به نان و نوایی هم رسیده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ باقر پسنده فرمانده سپاه ناحیه گچساران در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به روش های مختلف به دنبال ضربه زدن به این انقلاب نوپا بودند و در ۳۱شهریورماه ۵۹رژیم بعث عراق از سه محور به کشورمان حمله کردند که به خیال خامشان دنبال فتح سه روزه تهران بودند.

وی افزود: هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در مقابل دشمنان قسم خورده این مرز و بوم با ایستادگی و مقاومت همراه بود و فرزندان غیور این سرزمین درس های عبرت آموزی به دشمنان دادند در حالی که همه معادلات سیاسی و نظامی دنیا را برهم زدند.

پسنده ادامه داد: جنگ برای ما همچون یک دانشگاه فرمانده ساز و انسان ساز شد و فرماندهانی را تربیت کرد که جز افتخارات ما هستند در حالی که امروز پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف برگرفته از همان تفکر‌ دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: فرهنگ تمدن‌ساز دفاع مقدس ثابت کرد که با اراده، عزم و ایمان و نیز باور به حقانیت وعده‌های الهی و تبعیت محض از‌ ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف می‌توان با کمترین امکانات، دشمن مجهز به پیشرفته‌ترین تسلیحات و امکانات را خوار و ذلیل و تحقیر کرد.

وی افزود:به برکت جنگ هشت ساله امروز قدرت بازدارندگی ما هرگونه ابتکار عمل را از دشمنان گرفته و اجازه هیج گونه قدرت نمایی به آنها را نداده و نیزنخواهد داد.

پسنده ادامه داد:قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در طول این ۴۲سال برای همه آشکار است، چند سال پیش تفنگداران انگلیسی و آمریکایی را در آبهای خلیج فارس دستگیر کردیم و با اقتدار هم آنها آزاد کردیم و این همان فرهنگ اقتدار دفاع مقدس است، در جنگ هشت ساله از ظرفیت جوانان استفاده کردیم و حضرت امام راحل به جوانان هم‌اعتماد داشتند.

وی تصریح کرد:عمده فرماندهان دفاع مقدس زیر ۳۰ سال سن داشتند و همه معادلات نظامی دنیا را تغییر دادند در دفاع مقدس فرهنگ ما می توانیم به خوبی نیز تفسیر شد اما دشمنان بعد از جنگ تحمیلی باز هم یکی پس از دیگری فتنه ها کردند و فتنه ۸۸ و دیگر فتنه ها را کلید زدند و اما ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی گوش به فرمان ولایت چشم فتنه را کور کردند.

پسنده اظهار کرد: امروز جاهلان داخلی همنوا با دشمنان و معاندین دربرخی مواقع تیشه به ریشه انقلاب می زنند اگر چه به برکت این انقلاب به نان و نوایی هم رسیده اند اما نقش اپوزیسیون را بازی می کنند و زخم زبان ها می زنند، اما دشمن بداند که ملت بزرگ ایران اسلامی به برکت نعمت ولایت به پیشرفت هایش درعرصه های مختلف نیزادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: امروز سرنوشت جهان اسلام به سرنوشت انقلاب گره خورده است و برخی کشورهای منطقه به الگوگیری از مکتب بسیج توانستند درمقابل داعش صف آرایی کنند.

وی افزود:امروز همه وظیفه داریم که با وحدت و انسجام در سایه تبعیت محض از امر ولایت فقیه و با بصیرت و هوشیاری در مقابل فتنه های دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم و این همان رمز موفقیت انقلاب اسلامی در ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها