نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. شهريور 1400 - 8:18
رئیس صمت گچساران از واکسیناسیون اصناف و بازاریان بالای 18سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، رضا شریفی،رئیس صمت گچساران در گفتگوبا این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات این اداره در پیک پنجم کرونا گفت:به هرحال تمهیدات و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا همزمان با موج پنجم کرونا ،موجبات پیشگیری ،کنترل و در ادامه نیز کاهش این بیماری را در سطح شهرستان رقم زد.

وی افزود:بنابراین به تبع نیز محدودیت هایی در سطح بازار و مشاغل شهرستان نیز صورت گرفت،که با تعطیلی بسیاری از صنوف بجز مشاغل سطح یک در شهرستان نیز همراه بود ،به هرحال برای مشاغلی همچون کافی نت ها، گیم نت ها، قهوه خانه ها،رستوران ها، تلارهای پذیرایی، آرایشگران، باشگاه های ورزشی و... محدودیت های جدی هم اعمال شد که بسیاری هم تعطیل شدند.

شریفی ادامه داد:با این وجود گشت های مشترک در سطح شهرستان به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی به قوت خود همچنان باقی است و برطبق رنگ بندی ها نیز برخی محدودیت ها ادامه دارد.

رئیس صمت گچساران گفت:طبق رایزنی های صورت گرفته با مدیریت ستاد مقابله کرونا در شهرستان، تصمیم براین شد که بازاریان و کسبه بالای 18سال سن بدون محدویت طیف سنی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند،و خود را واکسینه کنند.

وی گفت:به هرحال با تدابیر ستاد مقابله با کرونا و اجرای دقیق مصوبات و همراهی خوب بازاریان شاهد تغییر رنگ بندی از قرمز به نارنجی هستیم اما همچنان شهروندان و کسبه باید شیوه نامه های بهداشتی را اجرا کنند و هرگز نباید ساده انگاری  راین خصوص نیز صورت بگیرد.

شریفی در پایان افزود:در بازه زمانی یکماهه اخیر در قالب 17گشت مشترک نیز دو هزار 133بازرسی از اصناف مختلف صورت گرفت که در اجرای اعمال محدودیت های اعلامی نیز 30واحد متخلف پلمب و72 مورد هم ثبت تخلف عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را داشتیم که طبق قانون برخورد شد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت