نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. شهريور 1400 - 13:48
سرپرست هندبال نفت وگاز گچساران گفت:امیدواریم که بازهم بتوانیم شایستگی های مان را نشان دهیم هرچند کادر فنی قوی و بازیکنان جوان و با تجربه ای داریم که قطعا کم نمی گذاریم و آبروداری خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سعیدپایاب، سرپرست هندبال نفت و گاز گچساران درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از اعزام به رقابت های مرحله  دوم لیگ برتر گفت:تیم در شرایط خوبی به سر می برد، تمرینات با جدیت تمام دنبال می شود و تیم در روز 26شهریورماه جاری برای ادامه رقابت ها به تهران اعزام خواهد شد.

وی افزود:اولین دیدار ما با تیم مس کرمان در روز 28شهریور است،شناخت خوبی از مس داریم درحالی که تیم بسیار آماده و هماهنگی است که از دو بازیکن روسی نیز بهره می برد، بنابراین در روز 30 شهریورماه نیز با ذوب آهن تیم قدرتمند اصفهانی روبرو خواهیم شد.

 پایاب ادامه داد:در این دوره دو بازی بسیار سخت پیش رو خواهیم داشت که این دیدارها در قالب مرحله دوم به میزبانی تهران ودر سالن "شهید سلیمانی" برگزار می شود، مراحل بعدی نیز تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا است که اگر وضعیت بهتر شود مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

سرپرست هندبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد:در بحث تمرینات نیز بعد از بازی با "ستارگان دشتستان" حدود 4 روز به بازیکنان استراحت دادیم که در ادامه نیز تمرینات را از بدنسازی و آمادگی جسمانی آغاز کردیم و در مدت اخیر هم به روی تمرینات توپی و چابکی بازیکنان کار شد.

وی افزود:اقدام مثبتی که در این مدت نیز انجام شد با همکاری شبکه بهداشت و درمان گچساران کار واکسیناسیون بازیکنان و کار فنی تیم هندبال صورت گرفت که از همین جا از "دکتر غلامیان" مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و نیز آقای "مظفری" کمال تشکر و قدردانی را دارم.

پایاب درادامه اظهارکرد:در حال حاضر مصدومیت دو بازیکن اصلی تیم "ایمان آرپناهی" و "امین زلفی پور" برطرف شده و در تمرینات حضور دارند، بنابراین این روزها تیم به آمادگی مد نظر کادر فنی رسیده است که امیدواریم بازهم آبروداری کنیم و نتایج قابل قبولی در رقابت ها کسب کنیم.

سرپرست هندبال نفت و گاز گچساران گفت:طبق رایزنی هایی که با مدیران نفت وگاز صورت گرفته نیز قرار است به زودی درصد اولیه قرارداد بازیکنان پرداخت شود، نکته قابل عرض در خصوص تیم نفت و گاز گچساران این است که 98 درصد بازیکنان بومی هستند و تنها سه بازیکن غیربومی در کنار تیم حضور دارند.

وی تصریح کرد:تیم در حال حاضر با توجه به تفاضل گل نسبت به تیم زغال سنگ طبس در جایگاه پنجم قرار دارد، باید توجه کرد که تیم های لیگ برتری نسبت یه سال گذشته تقویت شده اند چرا که سال گذشته 12تیم در لیگ برتر حضور داشت که امسال به10تیم تقلیل یافته است و به نوعی بازیکنان خوب هندبال در تیم ها پراکنده شده اند.

پایاب ادامه داد:تلاش داریم در اواسط جدول رقابت ها باقی بمانیم ،که در این صورت کار بسیار بزرگی انجام داده ایم بنابراین تیم ها مهره های بزرگی دارند و حتی برخی تیم ها دو ترکیب روی نیمکت دارند بازی با سپاهان نیز این مشکل برای تیم ما بوجود آمد که در نیمه اول تیم سپاهان با یک ترکیب و نیمه دوم با ترکیب دیگری پا به رقابت گذاشت.

پایاب گفت:با این حال نسبت به سال گذشته کارمان سخت تر است اما با توجه به غیرت و توانایی که در بازیکنان هندبال گچساران وجود دارد، امیدواریم که بازهم بتوانیم شایستگی های مان را نشان دهیم هرچند کادر فنی قوی و بازیکنان جوان و با تجربه ای داریم که قطعا کم نمی گذاریم و آبروداری خواهیم کرد.

وی در پایان افزود:نیازمند توجه مسئولین شهرستانی و استانی هستیم و قبلا هم عرض شد که هندبال نفت و گاز گچساران تنها تیم لیگ برتری در استان است، اما متاسفانه نه حمایت مسئولین را داریم و نه حمایت رسانه ها را، هرچند مسئولین نفت تا آنجایی که می توانند حمایت می کنند اما بازهم نیازمند توجه بیشتری هستیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها