نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. شهريور 1400 - 13:50
امام جمعه گچساران گفت: گاهی اوقات تعجب می‌کردیم که بعضا شخصیت مملکتی در صحبت‌هایشان علیه آمریکا هم حرفی نمی زد که خلاف انتظار بود چرا که باید با دشمن به زبان دشمنی حرف زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:هفته دولت را به همه خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی تبریک عرض می کنم و امیدوارم عزیزانی که قبلا خدمت کرده اند ماجور و مورد عنایت پروگار باشند و عزیزانی که هم اکنون مشغول خدمت به مرم هستند نیز انشاءالله مورد تایید و عنایت امام زمان(عج) قرار بگیرند و درحل مشکلات مردم نیز موفق باشند.

وی افزود:رای اعتماد مجلس به وزرای دولت پیام های دارد که بازهم به رئیس جمهور محترم و هیات دولت این اعتماد را تبریک می گویم و به عنوان یک طلبه کوچک به دولت و مجلس شورای اسلامی عرض می کنم که همانگونه که واقف هستید این مملکت دشمنان بی رحمی دارد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:متاسفانه گاهی اوقات درون کشور نیز جیره خواران و مزدورانی در جهت اهداف دشمن وجود دارند، پس مملکت هم برون و هم دورن کشور دشمنانی دارد که در این اواخر هم شاهد بودیم که جیره خواران چه مشکلاتی برای مردم ایجاد کرند، هرچند تحریم بود، خیانت ها بود، اختلاس های چند هزار میلیاری بود ، کشور فروشی بود و  اینکه به نوعی برخی هم عزت مملکت را معامله می کردند.

حجت الاسلام حجازی اظهارکرد:بنابراین مردم ما این موضوعات هم آگاه هستند ،اما انتظارات از دولت جدید و مجلس این است که تلاش کنند به طور کامل و قطعی راه فساد گرفته شود و هیچکسی ر هرجایگاه و پستی که دارد هم نتواند به بیت المال دستبرد بزند و خود را مالک تلقی کند چرا که مالک ملت هستند و مسئولین تنها مجری هستند.

خطیب جمعه گچساران در ادامه گفت: پس توقع از رئیس جمهور کشورمان این است که دست اهل فساد را قطع کند و راه رسیدن به بیت المال را مسدود تا کسی نتواند چندهزار میلیارد بردارد و برود،بعد جوانی بخواهد با چند میلیون تومان اندک ازدواج کند اما یکسال هم بلاتکلیف بشود.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:انتظار از دولت این است که با قدرت مقابل مخالف باشد چه دشمن و چه جیره خوار دشمن درحالی که  مظلومبن دولت را مامن و پناهگاه خوشان بدانند و دولت هم برای دشمنان چه درون و چه برون قدرت نمایی کند.

حجت الاسلام حجازی اظهارکرد:گاهی اوقات تعجب کردیم که بعضا شخصیت مملکتی در بیاناتش علیه آمریکا هم حرفی نمی زد که خلاف انتظار است، چرا که باید با دشمن به زبان دشمنی حرف زد بنابراین امروز هم  انتظار این است که دولت عزیز از همین الان مقابل متخلفین و اهل فساد محکم بایستد و اجازی دست درازی به بیت المال را به احدی هم ندهد .

خطیب جمعه گچساران در ادامه گفت:معیار قانون الهی است و حکومت برمحور شریعت و مکتب تشیع شکل گرفت، مجلس و یک نماینده مجلس هم باید به وظیفه اش عمل کند و با هیچکسی هم تعارف نداشته باشد و بنابراین نمایندگان محترم مجلس نیز نظارت را فراموش نکنند چرا که این مملکت فقیر نیست و در عرصه های مختلف هم قدرتمند و بی نظیر است.

وی افزود:دهم شهریورماه سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون رباه در سال 62 است که روزبانکداری اسلامی نام گرفته است،مقام معظم رهبری فرمودندکه در بانکداری اسلامی داد و ستد و تنظیم مبلادلات پولی باید برمبنای غیر ربا و طبق قوانین و مقررات صحیح اسلامی صورت گیرد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:در باب تحولات افغانستان هم بایستی خیلی حواسمان جمع باشد،به این معنا که کارشناسان، تحلیل گران و کسانی که از اوضاع جهان به خوبی مطلع هستند کارشناسانه تصمیم بگیریند،بنابراین باید صبور بود چرا که دشمن با حلیه گری و مکاری اقداماتی انجام می دهد که بای با تدبیرو دقت کارشناسانه هم باید تصمیم گرفت.

حجت الاسلام حجازی اظهارکرد:طبق آیات و روایات جان معصومین علیهم السلام از همه افراد عزیزتر هستند و قائده این است که جان رهبر معظم انقلاب هم برای مملکت مان عزیزتر از هزاران نفر مثل بنده است ،حضرت آقا به شخصه در رسانه ها نشان دادند و واکسن ضد کرونا زدند آنهم با مطالعه دقیق ، بررسی و مشورت با پزشکان کشورمان صورت گرفت.

خطیب جمعه گچساران در ادامه گفت:اینکه رهبر انقلاب اول فرمودند خرید واکسن از آمریکا و انگلیس را احتیاط کنید که ممکن است خطری داشته باشد ، هرچند دشمنی که جای خوذش دارد،بنابراین معاملاتی هم در بحث انرژی هسته ای انجام و به تبع دستگاه هایی از برون کشور هم خریداری شد که بعدها هم معلوم شد اگر این دستگاه ها نصب می شدند تمامی اسرار هسته ای کشورمان را به دشمن انتقال می داد.

وی افزود:اینکه حضرت آقا فرمودند در بحث تهیه واکسن آمریکایی و انگلیسی باید احتیاط کرد، اما واکسن ایرانی یا واکسن های دیگر کشورها که با دقت و مطالعه وارد شده است نیز تهیه شود، بنابراین انتظار می رود  که مردم عزیز حتما واکسن بزنند و به دیگران هم توصیه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها