نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مرداد 1400 - 18:43
مراسم معارفه مسئول بسیج هنرمندان گچساران برگزار و "اورنگ نارکی" به عنوان مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان این شهرستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در آیینی با حضور فرمانده سپاه ناحیه گچساران و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، اورنگ نارکی به عنوان مسئول جدید کانون هنرمندان گچساران معارفه شدند.

 در این آیین یاد مرحوم "سید نعمت الله حجازی اصل" مسئول پیشین کانون بسیج هنرمندان گچساران نیز گرامی داشته شد.

اورنگ نارکی، کارشناس امورفرهنگی و هنری آموزش وپرورش گچساران است که مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتررا ر کارنامه دارد،وی در سال های گذشته نیز رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه وبویراحمد ، رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گچساران ، مدیرگروه تئاتر سفیر و موسس اولین آموزشگاه تخصصی هنرهای نمایشی سفیر درشهرستان گچساران نیز بوده است.

وی در حال حاضر عضو کارگروه هنرهای نمایشی وزارت آموزش وپرورش است، که از سال 67تاکنون در عرصه هنرهای نمایشی در بخش نویسندگی ،کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و لباس فعالیت داشته ودر جشنواره های مختلف استانی ، کشوری، لی و بین المللی همچون جشنواره بین الملی تئاتر فجر و جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، جشنواره های تئاتراستانی ، جشنواره تئاترماه ، جشنواره تئاتر ایثار، سوگواره های تئاتر تعزیه حضور داشته است.

 نارکی در این جشنواره ها نیز توانسته رتبه های متعدد کارگردانی، نویسندگی، بازیگری ، طراحی صحنه و لباس را کسب نماید و در این مدت زمان فعالیت تئاتری خود تعداد 25 نمایشنامه را به رشته تحریر درآورده که تعداد 6 اثر از این آثار توسط بنیاد حفظ ونشر آثار دفاع مقدس به چاپ رسیده است .

وی در زمینه کارگردانی نیز تعداد 35 اثر نمایشی را نیز کارگردانی کرده وبه روی صحنه برده است که به عنوان نمونه بازسازی نمایش واقعه غدیر در دوسال متوالی با حضور بیش از 450 بازیگر و هنرور در شهرستان گچساران اجرا شده است.

درادامه نیز تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها