نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. مرداد 1400 - 23:18
رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: انتخاب شهردار را منوط به رای گیری بین اعضای شورای شهر کردیم که آقای ظفری با 4رای موافق در سمتش ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا شکوهی پور،رئیس شورای شهر دوگنبدان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص شائبه های ابقای شهردار این شهر گفت:با توجه به فراخوان عمومی برای تصدی شهرداری دوگنبدان در نتیجه 27 نفر نیز برای پذیرش این مسئولیت ثبتنام کردند آنهم با مدارک و مستندات لازم، به هرحال در جلسه ای که عصر امروز برگزار شد نیز آقای مسعود ظفری 61 امتیاز، علی فرد 58 امتیاز،علی محمد آقایی 44امتیاز، صادق مقیمی 42 امتیاز و آقای اردلان زینل زاده نیز 55.5 امتیاز را براساس آیتم هایی کسب کردند.

وی افزود:با این وجود نیز برخی عزیزان شورای شهر دوگنبدان هم معتقد بودند که اینگونه امتیاز بندی را قبول نداریم چرا که اجحاف شده است، که درادامه بیان کردیم در این صورت برای انتخاب شهردار رای گیری خواهیم کرد که در ادامه نیز باز هم موافقت نکردند ومتاسفانه جلسه را ترک کردند.

شکوهی پور ادامه داد:به هرحال برخی عزیزان شورای شهرهم صرفا بخاطر مسائل سیاسی و عدم رای آوردن شخص مورد نظرشان به چنین مسائل دامن می زنند، این در حالی است که این پنج نفر نیز بیشترین امتیاز را برای تصدی شهرداری دوگنبدان از بین 27 نفر کسب کرده بودند.

رئیس شورای شهر دوگنبدان اظهارکرد:بنابراین ما هم انتخاب شهردار را منوط به رای گیری بین اعضای شورای شهر کردیم که آقای ظفری با 4 رای موافق در سمتش ابقا شد، به هرحال برخی عزیزان درشورای شهر با این مسئله به نگاه سیاسی پرداخته اند اگرچه انتخاب شهردار با رای گیری اعضاء صورت گرفت.

این در حالی است که "پیمان علی پور"،دیگر عضو شورای شهر ششم دوگنبدان در حساب کاربری اش در این خصوص نیز نوشته است:

"قابل توجه اصحاب رسانه و مردم. در جریان انتخاب شهردار مبنا برا انتخاب از طریق فراخوان شد.آقایان زینل زاده و فرد امتیازات لازم را اخذ کردند . اما آقایان شورا بخصوص آقای حاج شکوهی که بانی و مسئول انتخاب از طریق فراخوان بود به این موضوع پشت کرد و ضمن نادیده گرفتن فراخوان به رأی گیری روی آورد.

ضمن تبریک به مهندس ظفری ، آرزوی صداقت در گفتار و کردار برای بعضی از اعضای شورا از خداوند منان خواهانم. ضمنا من به همراه آقای مرادی اصلا در رأی گیری شرکت نکردیم چون با هر انتخاباتی خارج از فراخوان مخالف بودیم ."

گفتنی است "مسعود ظفری" با چهار رای اعضای شورای شهر بازهم در سمت شهردار دوگنبدان ابقا شد.بنابراین دو رای ممتنع و یک رای هم به "علی محمد آقایی" پایان کار اعضای شواری شهرششم برای انتخاب شهردار بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها