نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. تير 1400 - 17:43
جمعی از بیماران می گویند:هنوز بیمارستان جدید نرگسی افتتاح نشده مسئولین دست از این بیمارستان شسته اند، مگر قرار است چه اتفاقی در این شهر بیافتد؟چرا کسی بعد از سه روز هنوز پاسخی به مردم بیمار نمی دهد،تا کی باید متحمل این وضع باشیم؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، دیالیز رایج ترین روش برای درمان بیمارانی است که نارسایی کلیه در آنها به مراحل نهایی رسیده باشد، بیمارانی که در طول هفته به امید چند صباحی زندگی بیشتر چندبار دیالیز می شوند.

در چند روز اخیر خبر تعطیلی بخش دیالیز بیمارستان شهید رجایی گچساران آنهم به خاطر تعمیرات لوله های آب این بخش!!!حاشیه‌های بسیاری در این شهرستان ایجاد و بسیاری از بیماران را نگران کرده است و این درحالی است که بیمارانی که مدت‌ها برای دیالیز به این مرکزدرمانی مراجعه می‌کردند ازسوی متولیان امر به شهرستان های دیگر سوق داده می شوند.

یکی از افرادی که در این بیمارستان دیالیز می‌شود، می‌گوید:متاسفانه بعد از تعطیلی بخش دیالیز آن هم بخاطر تعمیرات جزیی، واقعا سرگردان شده ایم و از مسئولان بهداشت و درمان شهرستان تقاضا داریم هرچه زودتر مشکلات بخش دیالیز را رفع کنند و نیز بیشتر به فکر بیماران دیالیزی که دارای شرایط خاصی هستند، باشند.

یکی دیگر از بیماران دیالیزی هم می افزاید:یعنی این همه بیمار دیالیزی بخاطر تعمیرات شبکه آب این بخش باید به شهرستان های همجوار با این همه مشکلات بروند، مشکلاتی که برای بیماران هم می تواند خطر آفرین باشد.

این بیمار دیالیزی ادامه داد:چرا هیچکسی در این شهرستان به داد ما نمی رسد، آقایان مسئول بخاطر خدا هم که شده کمی انصاف داشته باشید الان در این وضعیت قرمز کرونایی ما باید به کجا پناه ببریم و آواره کدام شهر و دیار بشویم؟ تازه اگر پذیرش هم بشویم!!!؟.

بیمار دیگری هم اضافه کرد:هنوز بیمارستان جدید نرگسی افتتاح نشده مسئولین انگار دست از این بیمارستان شسته اند، مگر قرار است چه اتفاقی در این شهر بیافتد؟ چرا کسی بعد از سه روز هنوز پاسخی به مردم بیمار نمی دهد، تا کی باید متحمل این وضع باشیم؟.

این بیمار دیالیزی ادامه داد:نزدیک به 65 بیمار دیالیزی در این شهرستان با مشکلات بسیاری دسته و پنجه نرم می کنند چرا که بایستی هفته ای سه  بار دیالیز شوند، آخراین چه وضعیتی است که تاکنون حتی مدیر بیمارستان شهید رجایی پیگیر موضوع و مشکلات بیماران نشده و حتی یکبار هم به این بخش مراجعه نکرده است!!!، باور کنید مسئولین از دیالیز هم سر در نمی آورند چرا که درکی از این بیماری ندارند، در آخر باز هم می گویم که خدا بدادمان برسد.

در پایان این پایگاه خبری تحلیلی آماده دریافت پاسخ مسئولین بهداشت و درمان گچساران(بیمارستان شهید رجایی) جهت تنویر افکار عمومی و رفع مشکلات بخش دیالیز بیمارستان شهید رجایی گچساران خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت