نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. تير 1400 - 9:16
امام جمعه گچساران در پیامی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا مشکلات مربوط به آتش سوزی مراتع و جنگل های استان را در سطح ملی پیگیری و مرتفع کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در پیامی خطاب به نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی نوشت:

بسمه تعالی

 ضمن عرض سلام واحترام به محضر مبارک مردم شریف و ولایتمدارشهرستان گچساران ، و تشکر از تلاش های تحسین برانگیز بسیجیان عزیز همیشه  در  صحنه ، مسئولین محترم و خدوم استان و شهرستان و نیز همکاری های دلسوزانه مردم متدین برای اطفاء حریق های سالی چندبار کوه ها و منابع طبیعی بی زبان .

 متأسفانه هرساله با حسرت جانسوز ، شاهد آتش سوزی های پیاپی سرمایه های بسیار ارزشمند خدادادی طبیعی هستیم و غیر از آه و ناله غم انگیز وتأسف بار ، نتیجه ای حاصل نمی شود .

 لذا از برادر عزیز ، جناب آقای حسینی پور، نماینده  انقلابی شهرستان و دو نماینده ارجمند دیگر استان ، عاجزانه خواهش می کنم عنایت فرمایند حل این مشکل صعب العلاج را در سطح ملی پیگیری و برای همیشه به این غصه غم انگیز پایان دهند قبلا از بذل عنایتی که میفرمائید ، صمیمانه تقدیرو تشکر می کنم.

 والسلام/ حجازی

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها