نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. تير 1400 - 0:24
ابوالحسن غلامی نوشت:این فراکسیون می‌تواند با بهره‌گیری ازمشاوره متخصصان با تقوی پیرامون وظایف بین‌المللی و ملی صنایع نفت ،گاز،پتروشیمی وپخش فراورده‌های مرتبط با آن درحوزه وزارت نفت صاحب نظر و موثر واقع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ابوالحسن غلامی، جانباز گچسارانی در مطلبی خطاب سید ناصر حسینی پور،منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم نوشت.

 به نام خداوندجان وخرد

برادر عزیز جناب آقای سیدناصرحسینی پور

منتخب محترم مردم عزتمند گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی ایران

موضوع: تشکیل فراکسیون مناطق نفتخیزجنوب

باسلام

پیشنهاد می‌شود با توجه به اهمیت و جایگاه ملی وبین‌المللی صنعت نفت وگاز به خصوص در مناطق زرخیز و مظلوم  نفتخیزجنوب انتظارمی‌رود در اولین اقدام باحضور نمایندگان محترم استانهای خوزستان،کهگیلویه وبویراحمد و بوشهر نسبت به تشکیل فراکسیون بسیارقوی مناطق نفتخیزجنوب در مجلس شورای اسلامی اقدام فوری صورت پذیرد.

این فراکسیون می‌تواند با بهره‌گیری ازمشاوره متخصصان با تقوی پیرامون وظایف بین‌المللی و ملی صنایع نفت ،گاز، پتروشیمی وپخش فراورده‌های مرتبط با آن درحوزه وزارت نفت صاحب نظر و موثر واقع شود و بانظارت قانونی بر همه امور به حرکت قطار این صنعت استراتژیک در مسیر منافع ملی و ارزش‌های انقلاب اسلامی مردم ایران اطمینان حاصل نماید.

ازسوی دیگر این فراکسیون می‌تواند پاسبان و حامی حق و حقوق کارکنان رسمی ، غیررسمی و بخش خصوصی در این عرصه مهم کشور باشد.

فراکسیون مذکور به عنوان مدافع مردم در استان‌های نفتخیز ،با نگاه جدی و ویژه به جایگاه سازمانی معاونت رسیدگی به مناطق تولیدی در وزارت نفت جهت برخورداری از مزایای این نعمت خدادادی از جمله سهم قانونی از درآمد فروش نفت به خصوص تعریف و اجرای پروژه‌های اشتغالزا، عمرانی، آموزشی، بهداشتی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی نقش پررنگی را عهده‌دار شود.

باآرزوی موفقیت

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها