نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. تير 1400 - 18:29
حجت الاسلام حجازی گفت:با همه تبلیغات و هزینه های دشمن، اما ملت سرافراز ایران اسلامی پیروز شدند و دشمن نیز همچون گذشته ضربه سختی خورد،نه فقط در انتخابات که بعد از انتخابات نیز دولتی جهادی، انقلابی و دشمن ستیز برسرکار آمده است و دشمن این را به خوبی می فهمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهر امروز درخطبه های نماز عبای سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:اخیرا بحث پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران اسلامی در انتخابات را داشتیم که دشمنان با کینه و دسیسه های زیاد تلاش کردند که این انتخابات به گونه ای رقم بخورد که ملت مایوس شود اما خداوند عنایت کرد و پیروزی بزرگی هم رخ داد.

وی افزود:حضرت آقا فرمودند که حقا و انصافا این انتخابات حماسه بود و به معنای واقعی کلمه مردم حماسه آفریدند ، تلاش هایی انجام می گیرند و نامه می نویسند و در فضای مجازی حرف می زنند که عظمت این انتخابات را انکار کنند،یعنی بعد از انتخابات هنوز دشمن دست بردار نیست.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:به هرحال انتخابات تمام شد و پیروزی بزرگی نیز رقم خورد اما دشمن هم از برون کشور و نادانی هم در درون کشور دست بردار نیستند،رهبری فرمودند این تلاش ها بیهوده است و تحلیل گرانی که چشمشان به این انتخابات بود آنها می فهمند که چه اتفاق بزرگی افتاده است و حتی ناچار شده اند که سانسور کنند اما دیگر نتوانستند و اعتراف کردند.

حجت الاسلام حجازی اظهارکرد:با همه تبلیغات و هزینه های دشمن، اما ملت سرافراز ایران اسلامی پیروز شدند و دشمن نیز همچون گذشته ضربه سختی خورد،نه فقط در انتخابات که بعد از انتخابات نیز دولتی جهادی، انقلابی و دشمن ستیز برسرکار آمده است و دشمن این را به خوبی می فهمد.

امام جمعه گچساران گفت: گاهی دشمنان و یا افراد نادان بیان می کنند که در بحث مشکلات پس رهبری چکاره است؟که باید گفت مگر می شود که قوه مجریه ، قضاییه و مقننه همه را تعطیل کنید و بگویید فقط رهبری، چرا که قاعده رهبری این است که خط بدهد درحالی که رهبری نیروی اجرایی نیست و سیاست های کلی نظام را مشخص می کنند.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب نیز حجت الاسلام محسنی اژه ای را به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه منصوب کردند،و از فعالیت های بسیار ارزشمند آیت الله رئیسی نیز تشکر کردند،بنابراین انتظارانی داشتند که اولا اهتمام جدید به ماموریت های دستگاه قضا در قانون اساسی یعنی گسترش عدالت در جامعه و احیای حقوق عامه بود یعنی باید تلاش کرد که حقوق مردم ضایع نشود.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:رهبری بیان کردند که تامین آزادی مشروع،یعنی آزادی باید باشد اما آزادی شرعی و قانونی و نظارت بر حسن اجرای قوانین و پیشگیری بر وقوع جرم و مبارزه قاطع با فساد شود، ادامه رویکرد تحولی و اجرای سند تحولی موجود با اهتمام ویژه، یعنی آیت الله رئیسی کار بزرگی انجام دادند و این سند تحول با اهتمام ویژه اجرا شود.

حجت الاسلام حجازی اظهارکرد:رهبر معظم انقلاب بازهم بیان کردند که توسعه فناوری های نوین و تضمین دستیابی آسان و رایگان مردم به خدمات قضایی در دستور کار باشد و گماردن نیروهای جهادی و فاضل و صالح در مسئولیت ها و تربیت مدیران شایسته بسیار حائز اهمیت است،یعنی باید قاضی اولا فاضل و کاربلد و صالح باشد و جهادی کار کند و انقلابی باشد.

امام جمعه گچساران گفت:مطلب بعد که حضرت آقا فرمودند اینکه ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و حفظ منزلت ایشان و متقابلا برخود قاطع با محدود افراد متخلف،یعنی قاضی پاک و مخلص را تقویت کنید و متخلف را باید برخورد جدی کرد، رهبری بازهم فرمودند ارتباط با متن مردم یعنی رئیس قوه قضاییه با متن و تارپود مردم در ارتباط باشد که دارای برکات زیادی است.

وی افزود:15تیرماه همان روز دحو الارض است، دعو یعنی گسترش دادن؛ زمین قبل از آسمان خلق شد درحالی که امکان سکونت نداشت و خداوند عنایت کرد و باران ها و سیلاب ها و ... خلق کرد تا قابل سکونت باشد،اولین نقطه زمین هم کعبه بود درحالی که همه عالم حساب و کتاب دارد.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:توصیه ها و روایاتی درباره این روز بیان شده است که غفلت نکنیم و روز 25ذیقعده توبه ، استغفار ، شب زنده داری و روزه داشته باشیم، برخی روایات داریم که مساوی با 70سال است  و برخی روایات هم وجود دارد که گناهان محو می شوند برخی هم توصیه کرده اند که به مستمندان توجه و دستگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها