نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. تير 1400 - 17:17
رضایی:ای کاش کسانی که این روزها برای حبِّ قدرت و ثروت، برای کسب جایگاه در حال دوختن کت و شلوار هستند؛ در جنگ خطرناک و نفس گیر پیش رو، در کنار ما به مردم دیارشان خدمت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین رضایی، معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران در حساب کاربری اش در اینستاگرام نوشت:وضعیت موجود از لحاظ آمار و ارقام تغییر محسوس و خاصی نکرده است! باز اینکه چرا شهرستان گچساران را قرمز اعلام کرده اند به عنوان یک سوال بی جواب مانده است!.

 اما با این این حساب نمی توان نسبت به شرایط موجود بی تفاوت بود؛ چرا که شواهد و عادی انگاری که این مدت کل کشور را فرا گرفته، نشانه هایی از آینده پر تلاطم دارد! آن هم وقتی که هر بار نوع جهش یافته یِ جدیدی از ویروس ظهور می کند.

ما باز هم محکم تر از همیشه کمر همت برای روزهای سخت بسته ایم و به طور جدی، مبارزه با بیماری را در دستور کار قرار داده تا همچون پیک گذشته که همگی سنگ تمام گذاشتند، باز هم برایِ سلامتِ مردمِ عزیز از کوچک ترین تلاش دریغ نکنیم.

اما ما هستیم و کلی چالش،ای کاش آنقدر که در سطح کلان حرف از صادرات واکسن و پرداختن به حواشی می شد، حجم بالایی از واکسن در اختیارمان قرار می گرفت تا تعداد بیشتری از مردم عزیز واکسینه شوند!.

ای کاش کسانی که این روزها برای حبِّ قدرت و ثروت، برای کسب جایگاه در حال دوختن کت و شلوار هستند؛ در جنگ خطرناک و نفس گیر پیش رو، در کنار ما به مردم دیارشان خدمت کنند.

ای کاش بزدلانی که از ترس گرفتن جایگاه هایشان چند صباحی است که هیچ خبری از آن ها نمی باشد این روزها پر رنگ تر از همیشه به کمک بهداشت و درمان شهرستان بیایند.

ای کاش همان اندازه که قدرت بستن باشگاه و آرایشگاه و فروشگاه و ده ها کسب و کار دیگر را داشتیم، تا بار دیگر اقتصادِ بیمارِ جامعه بر دردِ فراگیر شدن بیماری بیفزاید! این مدت جلوی نشست و همایش ها هم گرفته می شد تا فردا رویِ کار کردن را داشته باشیم.

مردمِ عزیز! باز ما هستیم و شما.

گچساران از لحاظ جغرافیایی و وجود تردد بالا در آن به خاطر شرایط خاص، شرایط ویژه و پرخطری در جهت شیوع بیماری دارد.

سعی کنید در رعایت کردن پروتکل های بهداشتی بکوشید. ما نیز با تمام توان کار آموزش، بیماریابی، نمونه گیری، ارجاع و درمان را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها