نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. خرداد 1400 - 14:01
خطیب جمعه گچساران گفت:اکنون عقل و غیرت ملی حکم می کند، که حتی یکنفر هم نباشد که رای ندهد چرا که هر رای شما تیری به قلب دشمن خواهد بود،به هرحال انتخابات دشمن ستیز است و مشارکت حداکثری دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را مایوس تر خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت:امروز 28خردادماه روز بسیار مهم و سرنوشت ساز ملت بزرگ ایران اسلامی است، همه انتخابات هایی که در  عمر انقلاب داشته ایم نیز دشمنان به روش های مختلف تلاش می کردند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای مایوس کنند.

وی افزود:اما در این انتخابات دشمن متفاوت از روش های قبلی برخورد کرده و می کند،برای اینکه دستش برای ملت رو شده است چراکه در این انتخابات ملت ایران هوشمندانه عمل می کنند و هوشمندانه نیز انتخاب می کنند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:استکبار جهانی رسما مداخله می کند که مردم در انتخابات شرکت نکنید،چرا که اگر مردم شرکت حداکثری داشته باشند رئیس جمهور آینده در سطح بین المللی و جهانی با قدرت روزافزون و بیشتری برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام حجازی اظهارکرد:هم جمهوریت و هم اسلامیت عملا به میدان آمده است، هرچند دشمن با ورود نفوذی ها و تحلیل های انحرافی طوری اقدام کردند که مردم گرفتار مشکلات اقتصادی شوند و از نظام اسلامی فاصله بگیرند که به کوری چشم دشمنان، ملت ایران اسلامی هوشیار و بابصیرت هستند.

خطیب جمعه گچساران درادامه گفت:اکنون عقل و غیرت ملی حکم می کند، که حتی یکنفر هم نباشد که رای ندهد چرا که هر رای شما تیری به قلب دشمن خواهد بود،به هرحال انتخابات دشمن ستیز است و مشارکت حداکثری دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را مایوس تر خواهند کرد.

وی افزود:حضرت آقا بیان فرمودند که اگر بخواهم نیاز کنونی ملت ایران را در یک کلمه خلاصه کنم خواهم گفت که آن وحدت کلمه و مهربانی آحاد جامعه با یکدیگر است و لذا باید تلاش کنیم دشمن را در این موضوع نیز با وحدت و انسجام بیشتر ناامید کنیم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:سه شنبه 11ذیقعده میلاد ثامن الحجج علیه الاسلام است که این روز بزرگ و خجسته را به همه شیعیان عالم صمیمانه تبریک و تحنیت عرض می کنم، علم امام اکتسابی نیست و این علم از طرف خداوند اختصاصی است و دیگران نمی توانند به این جایگاه برسند.

حجت الاسلام حجازی اظهارکرد:تقاضایی دارم از کاندیداهای محترم  مجلس شورای اسلامی ،کاندیداهای شورای شهر و روستا و هم هوادارن شان، ،انتخابات یکروز است ولی تبعاتش چند سال است که باید تلاش کنیم تبعات شیرینی داشته باشد و خدای ناکرده برای موضوعاتی کینه و دشمنی و ناامنی ایجاد نکنیم.  

خطیب جمعه گچساران درادامه گفت:در بحث رای امنیت را مراعات کنیم و همه هم تلاش کنیم امنیت و اخلاق و قانون را فراموش نکنیم و ان شالله جشن شیرینی هم در بحث انتخابات داشته باشیم.

وی افزود:امروز چندین صندوق را بررسی کردم و برخی موارد و گلایه هارا به مسئولین اطلاع دادیم، اما لازم بود روزهای قبل آموزشات لازم را در بحث انتخابات شوراها می دادند ، امروز حضرت آقا سرساعت 7 صبح رای دادند اما ساعت 9 همچنان کار با کندی پیش می رفت،به هرحال باید خویشتنداری کنیم و تلاش کنیم اگر هم نقصی وجود دارد مسئولین را یاری کنیم تا مشکل هم زودتر مرتفع شود.

امام جمعه گچساران در پایان گفت:ذکر این نکته هم مهم است که متولیان امر نیز امکانات لازم را برای عزیزان شعب اخذ رای فراهم کنند وهمچنین ساعت اخذ رای را تمدید کنند که مردم بیشتری بتوانند رای بدهند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها