نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. خرداد 1400 - 9:05
حسینی پور گفت:بدانید که اگر یکپا دارم از همه شما آقایانی که دو پا دارید خیلی قوی تر و دونده ترم و خوب به خط می زنم برای کار؛ چرا که مکتبم، مکتب حاج قاسم است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید ناصر حسینی پور،نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع حامیانش (طایفه تلچگاه) گفت:هر چند جلسات و نشست ها در این مدت به صورت فشرده برگزار می شوند و وقت هم فرصت نمی دهدکه بیشتر خدمت تان باشم،اما بعد از شنبه قول می دهم که بیشتر با شماها باشم.

قول دادم امانت دار باشم

وی افزود: حرفی در یکی از روستاهای منطقه "خان احمد" زدم و گفتم که من نمی توانم هفت ساعت در خانه ای بنشینیم از صبح تا بعداظهر و بعد حرفهایی بشنوم که نه به درد دنیا می خورد و نه آخرت،من قول دادم امانت دار باشم و امانتداری نمی تواند هفت ساعت در خانه ای بنشیند و فقط حرف بشنود چرا که بنده باید یکساعت بنشینم و 6ساعت را بلند شوم و بروم در این روستاها و مناطق مختلف و مثل دوران دفاع مقدس دنبال کار بیافتم.

عده ای در این شهر از بس خورده اند، آروغ می زنند

وی افزود:آقایان مرا می شناسند و با روحیات بنده هم  آشنا هستند،در این جمع پرشور رزمندگان و عزیزان آزاده ای نیز حضور دارند؛ آیا ما می توانیم روزهای اسارت را سپری کرده باشیم و امروز هیچ حس دردمندی نیز نسبت به درد و رنج و غم محرومین نداشته باشیم؟ آیا می توانیم آن روزها را سپری کرده باشیم و ببینیم که عده ای امروز در این شهر از سفره ای که پهن است، از بس خورده اند که عاروق گرفته اند و عده ای هم هیچ گیرشان نیایند؟.

بساط ظلم و بی عدالتی را برمی چینیم

حسینی پور ادامه داد:آیا می توانیم در این شهر زندگی کنیم و ببینیم چهار نفر از یک خانواده سرکار بروند بعد از یک خانواده ای هم هیچکسی سرکار نرفته باشند که حداقل از بابت همان حقوق خانواده اش را اداره کند، ما نمی توانیم ظلم را تحمل کنیم و فطرت خدای جوی شما عزیزان هم ظلم ستیز است ،پس در کنار من خواهید بود و خواهید ایستاد تا بساط ظلم و بی عاری و بی خیالی و بی عدالتی را از این شهر بلکه از این استان برچینیم.

برای کار، خوب به خط می زنم

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس تصریح کرد:این اتفاق در دولت جوان انقلابی و حزب الهی خواهد افتاد.کسانی که داشته های مردم را در بورس آنهم در روز روشن به جیب زدندو اینهم از اقتصاد و سفره کوچک مردم، بدانید که اگر یکپا دارم از همه شما آقایانی که دو پا دارید خیلی قوی تر و دونده ترم و خوب به خط  می زنم برای کار. مکتبم، مکتب حاج قاسم است و مکتب حاج قاسم مکتب میدان است.

در دفاع از حقوق مردم زبان برنده ای دارم

وی ادامه داد:اتفاقا یکروز از حاج قاسم پرسیدم حاجی شما هم پشت میز می نشینید،فرمودند من در میدان هستم، آقایان ما همه در میدان هستیم با کمک شما مردم و جوانان،حتما با هیچ وزیر و مسئولی معامله نخواهم کرد،حتما در دفاع از حق و حقوق مردم زبان گویا و برنده ای دارم و در مقابل ظلم می ایستم.

من انقلابی ام

حسینی پور افزود:حتما در مجلس انقلابی حواسم جمع است،که یک وقت همین مجلس انقلابی وکیل الدوله نشود، و اگر یک وزیری در مجلس انقلابی رای اعتماد آورد همه به به و چه چه بزنند،نه .من انقلابی ام و در مجلس انقلابی اگر وزیری از ریل امامین خارج شد بیشترین داد را خودم برسرش خواهم زد.

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس تصریح کرد:پس کمک کنید تا از تیرماه به بعد گام های بزرگی برداریم،خبرهای ما مرتب به شما خواهد رسید ،مکتب حاج قاسم مکتبی نیست که نماینده اش برود تهران بعد از چندماه تلفن جواب ندهد و این مکتب مکتب میدان است و شما در این میدان نوکرتان را مرتبا هم خواهید دید.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها