نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. خرداد 1400 - 22:16
کاظمی بیدک گفت:به این تنش ها و مجادلات بی اثر و بی نتیجه سیاسی پایان دهیم،چرا که جوانان مان در آینده ضرر می کنند و در آینده نفرین مان خواهند کرد و باید تلاش کنیم که خانواده ها را عزادار نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید محمد یوسف کاظمی بیدک، نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی اش در گچساران گفت:عزیزان بنده اهل این شهر و دیارم،اصالتم بچه باشت و اما سالیانی در شهرستان گچساران درس خواندم ، زندگی کردم و اینجا را هم خوب می شناسم.

وی افزود:بنده فرزند حاج آقای کاظمی از روحانیون قدیمی این سامان، کسی که همراه و کنار شماها بود و مثل شماها زندگی کرد، ایشان تحصیل کرده نجف بودند و محضر مراجع بزرگ شیعه تلمذ کردند و برای تبلیغ دین و آیین به مردم به منطقه بازگشتند،ایشان بیان می کردند که در سن 25سالگی قدرت اجتهاد داشتم.

کاظمی بیدک تصریح کرد:بنده نیز 20سال سابقه اجرایی دارم، کارمند وزارت کشورم و بیش از 12سال مدیر بودم آنهم در سلسله مراتب وزارت کشور، کارشناس بودم،بخشدار بودم، فرماندار بودم ،معاون مدیر کل بودم، مدیرکل هم بودم و انتخابات سال 98در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دبیر ستاد انتخاب استان را برگزار کردم ؛ شناخت خوبی هم از استان و شهرستان ها دارم و همه چالش ها را می دانم.

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس اظهارکرد:امروز مقطع حساسی بنام انتخابات وجود دارد، نظام اسلام، نظام مردم سالاری است در حالی که دین اسلام دموکراتیک ترین دین دنیاست.حضور ما در انتخابات بسیار مهم است یعنی اینکه ما بر سرنوشتمان حاکم هستیم و مسئولین مختلف را انتخاب می کنیم اما در بعد خارجی مشارکت نیز مهم است یعنی به نوعیس پشتیبانی از حاکمیت است.

وی در ادامه بیان کرد:مجلس از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است، مشارکت شما قدرت دولت را در معادلات بین المللی افزایش می دهد و امروز حرف اول را دولتی در ساختار سیاسی می زند که از پشتوانه مردمی هم برخوردار باشد، اما بدخواهان انقلاب این را نمی خواهند و کسانی می خواهند که ملت ایران برده و تحقیر شده باشد در حالی که انقلاب کردیم که عزت و اقتدار داشته باشیم.

کاظمی بیدک گفت:به هرحال کمی به این وقت گذاشتنی که آقایان برنامه ریزی کرده اند،گلایه وجود دارد،ساعت پنج بعدازظهر آنهم در خرداد ماه وقت بیرون آمدن  و نطق انتخاباتی گذاشتن است؟ بنده خودم مدیر بودم اما چنین چیزی برنامه ریزی نمی کردم.

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس اظهارکرد:بنابراین با حضورمان در انتخابات می توانیم آقایی مان را در دنیا ثابت کنیم و باید مشارکت مان را بالا ببریم چرا که دیگر نمی توانیم وابسته به دیگران باشیم،حضرت امام راحل می فرمایند که مجلس عصاره ملت است.

وی تصریح کرد:مجلس بایستی قانون وضع کند و نظارت کند و مجلس یکی از ارکان سه گانه است، امروز مجلس باید معضلات و مشکلات مردم را رفع کند امروز اگر مشکل بیکاری و معیشت داریم این مجلس است که باید قانون وضع کند و نظارت داشته باشد.

کاظمی بیدک در ادامه گفت:یک نماینده مجلس باید از بطن مردم باشد تا بتواند قانون وضع کند چراکه قانون می تواند جلوی فسادهای اداری را بگیرد، مجلس باید قوانین شفافی وضع کند تا بتواند جلوی رانت خواری ها،اختلاس هایی که در بانک و مراکز مالی صورت می گیرد،را بگیرد. مجلس باید جلوگیری کند و در انتها نیز قوه قضاییه است که برخورد می کند و این شانیت و حساسیت مجلس است.

وی افزود:عملکرد مجلس باعث می شود که کشور و شهرمان توسعه پیدا کند،عدالت حکمفرما شود و رونق اقتصادی برقرار بشود که غیر از اجرای قانون نمی شود.خداوند به شهرستان گچساران موهب های بزرگی داده است  و این شهرستان ظرفیت هالی بالقوه خوبی هم دارد و یکی از نعمت های بی بدیل خداوند در منطقه گچساران نفت و گاز است.

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس اظهارکرد:در گچساران منابع آبی،موقعیت جغرافیایی مناسب و زمین های کشاورزی خوبی هم داریم،اما آیا فقط باید بیایند نفت و گاز ما را صادر کنند و دلمان هم خوش باشد که فرزندانمان در شرکت نفت کار می کند،آیا همین؟آیا این شرکت نفت تجهیزات و ادواتش کجا باید تولید و یا تعمیر شود؟تا حالا فکری به حال این موضوع شده است؟.

کاظمی بیدک درادامه بیان کرد: تا الان چند کارخانه یا کارگاه تولیدی قطعات و ابزار آلات مهم شرکت نفت در گچساران تاسیس شده است، لزومی ندارد هم توسط دولت ایجاد شود و باید خصوصی سازی شود و کار در دست مردم باشد.

وی ادامه داد:پتروشیمی گچساران چند سال است شروع بکار کرده است، جلسه ای گذاشته بودیم و سوالی از مسئول پتروشیمی پرسیدم که چند شرکت مشغول به کار هستند و چند درصد بومی هستندکه نتوانست پاسخ بدهد،شهرستان گچساران نیروهای توانمندی دارد پس چرا استفاده نمی شوند و مسئولین باید پاسخگو باشند.

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس اظهارکرد:گچساران به عنوان معبر ایثارگران در دفاع مقس معروف بود، ما شاهرگ حیاتی شرق به غرب و جنوب به شمال هستیم و چقدر از این فرصت استفاده کرده ایم، چرا که یکی از مولفه های توسعه ما راه های ارتباطی است.

کاظمی بیدک در ادامه گفت:در بحث کشاورزی نیز ظرفیت های بالایی در شهرستان وجود دارد،حتی رودخانه های دائمی و سدهای بزرگی هم داریم، همین آب سد کوثر چه مقدار به شهرستان ما اختصاص یافته است، در حالی که مردم ما این حق را دارند که از آب آشامیدنی سالم استفاده کنند.

وی ادامه داد:آیا صنایع وابسته به محصولات کشاورزی در گچساران احداث شده است؟این یک نقیصه است، اگر این کارخانجات وابسته به تولیدات کشاورزی در این منطقه احداث شود هم بحث بیکاری جوانان مرتفع خواهد شد و حتی هم می توانیم صادرات داشته باشیم.

کاظمی بیدک تصریح کرد:اگر منطقه ویژه اقتصادی گچساران رونق پیدا کند، برخی از مشکلات نیز مرتفع می شود اما یک همت می خواهد و این مجادلات سیاسی را در این شهرستان باید پایان داد،بحث های سیاسی به این شهرستان آسیب ها وارد کرده است.

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس اظهارکرد:بیاید هم افزایی کنیم و رقابت ها را تمام کنیم،اهل شعار نیستم و آدم اجرایی هستم،بحث های سیاسی امروز بدرد شهر من نمی خورد و جامعه من مشکل معیشت دارد و جوان شهرمن بیکار است.

وی افزود:چرا دیگران از بانک ها میلیاردی وام دریافت می کنند، و این اختلاس هایی که در کشور اتفاق می افتد بر اساس همین دوست بازی ها و رفیق بازی هاست و نه قانون گرایی،باید به فکر مردم باشیم و  جوانان آینده این مملکت هستند.

کاظمی بیدک ادامه داد:با توجه به شناختی که از شهرستان گچساران دارم ،اگر خداوند هم توفیق داد اولین کاری که خواهم کرد پروژه های ناتمام این شهرستان را به پایان خواهم رساند،راه ارتباطی گچساران به گناوه، راه ارتباطی به دیل و بابامدان و نیز تکمیل طرح های نیمه تمام روستایی را در برنامه خواهم داشت.

وی تصریح کرد:تکمیل همین پتروشیمی را در برنامه خواهیم داشت،این پتروشیی اگر زودتر تمام شود منافعی زیادی برای این شهرستان خواهد داشت،ایجاد صنایع وابسته به پتروشیمی هم بسیار حائز اهمیت است، اعطای تسهیلات برای مسکن شهری، تامین مسکن برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی،پیگیری طرح های آبیاری نوین،ایجاد دوبخش در امامزاده جعفر و منطقه لیشتر را نیز در برنامه خواهیم داشت.

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس اظهارکرد:احداث درمانگاه ها و کلنیک ها روستایی،تکمیل پروژه های بهداشت و درمان هم بسیار حائز اهمیت است،توسعه و تقویت دانشکده نفت گچساران،مرمت راه های روستایی،افزایش فضاهای فرهنگی و ورزشی در روستاها،اجرای طرح هایی با سرمایه گذاری خصوصی باید انجام گیرد، استفاده از توانمندی نیروهای تحصیلکرده بومی براساس شایسته سالاری،استفاده از نظریات و ظرفیت نخبگان و صاحب نظران در شهرستان را ارج خواهیم داد.

کاظمی بیدک گفت:بنابراین این انقلاب خون بهای هزاران شهید است،این نظام متعلق به مردم است و باید مردمی باشیم،به این تنش ها و مجادلات بی اثر و بی نتیجه سیاسی پایان دهیم،چرا که شهرمان ضرر کرده است جوانان مان در آینده ضرر می کنند و در آینده نفرین مان خواهند کرد و باید تلاش کنیم و به این تنش ها و رقابت های انتخاباتی پایان دهیم و خانواده ها را عزادار نکنیم.

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس اظهارکرد:با کار و تلاش و اخلاق محبت مردم را پاسخ بدهیم،بنده نیروی اجرایی هستم و مستخدم دولتم و نوکر مردم هستم،اما از دوستان و رفقایم در بحث انتخابات می خواهم که باهم مسائل و مشکلات گچساران را بحث کنیم و مناظره کنیم،حاضرم با هر عزیز کاندیدایی مناظره کنم چون می خواهم برای مردم کار کنم.

وی تصریح کرد:باید بین مردم باشیم و مثل مردم زنگی کنیم،به امید آنروز که بتوانیم با هم تلاش کنیم و اخلاق را در جامعه حکمفرما کنید،هرچند ظاهرا شایعاتی شده است که آقای کاظمی به نفع کسی کنار رفته است، بنده به نفع هیچکسی کنار نمی روم و من برای رای شما ارزش قائلم وعرض کردم ولو یک نفر.

کاظمی بیدک ادامه داد: نیامده ام که بازی سیاسی انجام دهم، من آمده ام برای خدمت به مردم  که اگر رای دادید که خدمت گزار مردم هستم و اگر نه، آنچه که از دستم بربیاید برای رشد و ترقی این دوشهرستان در خدمت همه هم خواهم بود.

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها