نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. خرداد 1400 - 1:16
علیمراد جعفری گفت::چند روزی است در فضای مجازی می نویسند که جعفری انصراف داد و در باشت سخنرانی نکرد، چون پایگاه نداشت،که خیلی عجیب است درحالی که به کچل می گویند زلفعلی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علیمراد جعفری،نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع حامیانش در محله سادات گچساران گفت:به یاد دارم شبی شام مهمان سردار سلیمانی، فرمانده  سپاه پاسداران، فرمانده نیروی هوایی سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه و بسیاری از عزیزانی بودم که تعداد آنها مجموعا به 20نفر هم نمی رسید. ما هیچوقت نخواستیم از عناوین استفاده حلال کنیم که اگر می خواستم کتاب بنویسم،مبارزاتم قبل از انقلاب علیه ساواک یک کتاب می شد.

وجودم در جبهه یک کتاب می شد

وی افزود:اگر می خواستم کتاب بنویسم وجودم در جبهه یک کتاب می شد، اما با خدای خود عهد بستم این جسم ناقابل هدیه به اوست و برای خدمت به مردم، این آبرویی که داریم فدای این مردم آنهم صادقانه، هیچگاه نخواستم حتی از داشته هایم درحد یک درصد استفاده کنم.

برخی ها چه به خورد مردم می دهند؟

جعفری تصریح کرد:بیاد دارم زمانی که تازه مقام معظم رهبری،رهبر شدند؛ برخی ها دارند چه به خورد مردم می دهند؟ جمعی از نزدیکان رهبری زنگ زدند که کشور در حالتی است و منافقین از مرزها احساس دارند که خلاء بوجود آمده و می خواهند علیه جمهوری اسلامی هم اقداماتی انجام بدهند.

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس اظهارکرد:قرار شد خادم تان طوماری را به حمایت از مقام معظم رهبری جمع کند، به منزل مرحوم حجت الاسلام متقی کاشانی رفتیم و چند نفری بودیم که بنده بانی این امضاء ها بودم و فردی هم آنجا بود که گفت ببینیم حالا چی می شود که بیان کردم هیچ چیزی نمی شود،پس اگر بنا شد رهبر بماند ما هم می مانیم و اگر بنا شد رهبر هم نماند ما هم نخواهیم ماند.

برخی ادعای انقلابی گری دارند،الله اکبر.

جعفری ادامه داد:حالا برخی از اینها ادعای انقلابی گری دارند،الله اکبر.الله اکبر،چه کسانی به شهید بهشتی فحاشی می کردند ماها که بودیم در متن و بطن قضایا، من که می گویم دنبال آرامش مردم هستم،پس سکوت کردیم و هیچ هم نگفتیم و به احترام شما مردم برای وحدت، برای آرامش، برای امنیت آمده ایم.اما شما هم حواستان جمع باشد چرا که فرزندان امام هیچگاه ترس به دل راه نخواهند داد و هر جا لازم باشد خود را فدای این آب و خاک و فدای ولایت خواهند کرد.

آقایان سر جای خود بنشینند

وی تصریح کرد:ما با دزدان، با اختلاس گران و با نفوذی ها مخالفیم ، جدا و شدیدا هم مخالفیم بنابراین برخی از آقایان سر جای خود بنشینند، با این وجود نیز دنبال یک نهضت مردمی بودیم که خوشبختانه در این انتخابات به همت شما مردم عزیز بوجود آمد و شما 28خرداد را ان شاءالله به نفع جمهوری اسلامی و مردم رقم خواهید زد که بعدا طعم نهضت خدمت رسانی ، عمران و آبادانی ،نهضت صداقت و شفافیت و نهضت وحدت را خواهید چشید که آنروز ان شاءالله دیرنخواهد بود.

ما به دنبال پیشرفتیم

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس اظهارکرد:ما برانیم که با پشتوانه شما عزیزان ،کاری کنیم که این شهرستان را از پسرفت نجات بدهیم، ما به دنبال پیشرفتیم،بنده اخیرا با عزیزی که یک پایش در اروپاست و یک پایش در خاورمیانه است دو ساعت راجع به برخی پروژه ها صحبت داشتم و ما هیچگاه وقت مان را صرف کارهای حاشیه ای نخواهیم کرد.

وی افزود:چند روزی است در فضای مجازی می نویسند که جعفری انصراف داد و در باشت سخنرانی نکرد، چون پایگاه نداشت،که خیلی عجیب است درحالی که به کچل می گویند زلفعلی!بسیاری از  طوایف غیور و بزرگ باشت و باوی ظرف دو هفته تاکنون، یکی از این طوایف 108رای از بزرگانشان صورت دادند که 107نفر به خادم شما رای دادند و تنها یک نفر در این تعداد رای مخالف به بنده داده آنهمگفته شاید در انتخابات رای ندهم.

ما از نامردی انصراف می دهیم

جعفری ادامه داد:درجایی که من و مرحوم نبی زاده آرای معمولی داشته ایم از 30نفر شرکت کننده 28نفر به من رای دادند و دو رای هم به بقیه، از 68رای دهنده از بزرگان قوم 59 رای به من دادند و بقیه نیز با چند نفر از کاندیداها بودند، بعد مدعی هستند که جعفری پایگاه ندارد که خیلی عجیب است و مجبورند که بگویند که جعفری انصراف داده است،بله ما از نامردی انصراف می دهیم.

مرد میدان هستیم

وی گفت:عزیزان ما از تهمت زدن انصراف می دهیم،ما از تخریب انصراف می دهیم، ما دنبال وحدت و خدمتیم و نشان خواهیم داد که مرد میدان هستیم،نشان خواهیم داد  که مرد خدمتیم و انگیزه خدمت رسانی را به این مردم شریف داشتیم، داریم و خواهیم داشت.

مگر ما دنبال قدرتیم؟

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس اظهارکرد:ما با مردم عهد و پیمان بستیم،ما عهد و پیمانمان مصداق فرمایش مولا علی علیه السلام است که گردنم گروگان گفته هایم می باشد، گردنم برود قولم نخواهد رفت، گردنم برود عهد و پیمانم نخواهد رفت، مگر ما دنبال قدرتیم که به هر طریقی به این جایگاه دسترسی پیدا کنیم که هرگز بلکه ما دنبال خدمت رسانی به مردم هستیم.

جعفری در پایان هم افزود:افتخارم این است که سال های سال در همین محله زندگی کرده ام،ما بزرگان و شهدای محله سادات را تا زنده ایم از یاد نخواهیم برد.بنابراین از این زحمات تان حفاظت کنید تا لحظه اتمام رای گیری و نشان بدهید و شما بگویید "لا اله" بنده هم می گوید "الا الله".

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها