نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. خرداد 1400 - 21:13
کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس در گچساران وباشت:استراتژی اینجانب در کنار به فعلیت رساندن استعدادها و توانایی‌های بالقوه سرزمینم، کشت بذر محبت، ایجاد اخوت، محو کدورت‌های ناشی از دوئیّت‌های بی‌حاصل گذشته و احترام واقعی با حفظ کرامت انسانی در حد شأن والای مردم دیارم می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید ناصر حسینی پور،کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در گچساران و باشت در پیامی خطاب به مردم این حوزه انتخابیه نوشت:

مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت!

 

 ضمن تکریمِ سالروز شهادت شیخ‌الائمه حضرت امام جعفر صادق (ع) و سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، اینک که تقدیر و مشیت الهی و خواست قاطبه شما عزیزان بر حضور اینجانب در زادگاهم مقرر گردیده است، متواضعانه در مقابل سیل محبت‌هایتان سر تعظیم فرود آورده و دستانتان را به گرمی می‌فشارم. امید است بااتکال به قدرت لایزال الهی و حمایت و هدایت شما عزیزان، بتوانم در جهت رشد و شکوفایی و پیشرفت دیارم کوشا و موثر باشم.

 

برادران و خواهران بزرگوار!

ما اگر ادعا داریم جبهه رفتیم تا از حریمِ مرزهای خاکی‌مان دفاع کنیم، نباید عاملی باشیم که حریم و مرزهای انسانی‌مان دچار بداخلاقی و بدپنداری نسبت به دیگران شود. یقیناً اگر عرف جامعه اجازه می‌داد، حاضر بودم اولین حضورم در منطقه همراه دیدار با دیگر نامزدهای این دوره از انتخابات باشد.

 

حقیقتاً به این صحنه نیامده‌ام که باری افزون بر غم‌ها و زخم‌های به جا مانده از بی‌مِهری‌های گذشته و شرارت‌ها و کینه‌ها و جبهه‌گیری‌های خانواده‌ها در طوایف مختلف باشم، آمده‌ام که در حریم امکان شانه‌های شلاق خورده‌ام تکیه‌گاه رنج‌ها و دردها و غم‌های شما باشد و قلبم مامن عشق و دوستی و محبت و هم‌افزایی و اگر توفیقی حاصل شد، خدمتگزاری بی‌ریا برای همه موافقان و مخالفانم باشم ‌و چنانچه افتخار خادمی شما را نداشتم، به عنوان یک دوست و برادر دلسوز در یادها باقی بمانم؛ چرا که بنای تقابل با هیچ عزیزی را ندارم و با دوستان شهیدم عهد بسته‌ام که رقابت در کنار رفاقت را سر لوحه کارم قرار دهم.

 

خدمت یاران و همراهانم عرض می‌کنم راضی به بی‌احترامی به احدی از نامزدهای انتحابات نیستم، حتی اگر آنان نسبت به اینجانب کم لطفی نشان دهند، چرا که این دنیا و داشته‌هایش ارزش مؤاخذه و حسابرسی فردای قیامت را ندارد.

 

رسماً اعلام می‌کنم اگر نسبت به این برادر جامانده، بی‌اخلاقی صورت بگیرد، می‌گذرم، همانطور که از ولید فرحان شکنجه‌گرم گذشتم، چه رسد به برادرِ هم دین و آیین خودم.

 

استراتژی اینجانب در کنار به فعلیت رساندن استعدادها و توانایی‌های بالقوه سرزمینم، کشت بذر محبت، ایجاد اخوت، محو کدورت‌های ناشی از دوئیّت‌های بی‌حاصل گذشته و احترام واقعی با حفظ کرامت انسانی در حد شأن والای مردم دیارم می‌باشد.

 

اینجانب در ضمن تبلیغات به تشریح برنامه‌های خود پرداخته و راهکارهای خود را در خصوص مسائل مختلف ارائه خواهم کرد. امید است مدد و لطف الهی و رهنمودهای ارزنده شما سروران، راهنما و راهگشای اینجانب در این مسیر گردد.

ارادتمند شما:

سیدناصر حسینی‌پور

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها