نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. خرداد 1400 - 14:03
کمبود بودجه، مشکلات مالی و بی تدبیری برخی متولیان امر فوتبال در این فصل از رقابت ها، از مهمترین عواملی بوده است که نفتی های گچساران را تا رده چهاردهم گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال تنزل داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و مس نوین کرمان، عصر امروز در هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف هم می روند.

با توجه به نتایج دیدارهای گذشته نفتی های گچساران و امتیازهای بسیاری که این تیم از دست داد، در این دیدار خانگی محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز است تا حداقل فاصله اش را با تیم های قعر جدول کمتر کند.

این در حالی است که مس نوین کرمان تیم یک دست و بسیار قدرتمندی است که بازیکنان هماهنگ و بسیار خوبی در اختیار دارد که جدال با این تیم بالای جدولی را بسیار سخت کرده است، اما نفت وگاز گچساران در این بازی نیاز به پیروزی دارد که امیدواریم تنها نماینده فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با ارائه یک بازی کاملا هجومی نتیجه دلخواه را نیز کسب کند.

رضا قاسمی به عنوان داور بازی تیم های نفت و گاز گچساران و مس نوین کرمان را قضاوت خواهد کرد که مازیار معتمد نیا و ابوذر ممبینی به عنوان کمک داور و حمید طیب به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور می یابند.

هرچند باید توجه داشت که کمبود بودجه ، مشکلات مالی و بی تدبیری برخی متولیان امر فوتبال در این فصل از رقابت ها، از مهمترین عواملی بوده است که نفتی های گچساران را تا رده چهاردهم گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال تنزل داده است.

با این وجود نیز تا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم نفت و گاز گچساران باکسب چهار پیروزی ، 12 شکست ،چهار تساوی و با 16 امتیاز در رده چهاردهم جدول گروه اول این رقابت ها حضور دارد.

براین اساس، در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های ویستاتوربین تهران ،علم و ادب و محتشم تبریز ،سپیدرود رشت ،شهرداری بندرعباس ،شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، امیدگناوه و ایرانجوان بوشهر حضور دارند.

در گروه دوم نیز شاهد حضور تیم هایی همچون پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد ، سردار بوکان ،مس شهر بابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم هستیم.

گفتنی است تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در دیدار هفته گذشته با شهرداری بندرعباس، مقابل میزبانش به تساوی یک بر یک دست یافته بود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها