نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. خرداد 1400 - 11:17
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: امروز نیز به برکت خون شهدای جبهه مقاومت ، تمام تاسیسات حیاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در تیر رس موشک های نقطه زن رزمندگان فلسطینی قرار دارد. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اسرائیل امروز نفس های آخر را می کشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ باقر پسنده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با خبرنگان ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت:این روز به عنوان روز مقاومت،ایثار و پیروزی نامگذاری شده است درحالی که خرمشهر قهرمان ما بعد از 576 روز با پایمردی و جانفشانی رزمندگان عزیزمان آزاد و به آغوش ملت بازگشت.

وی افزود:در آن روزها امام راحل فرموده بودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد،فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزرش هابود و در حقیقت صف آرایی جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر بود که در عملیات بیت المقدس به وقوع پیوست و تکیه گاه صدام برای مذاکرات جنگ از بین رفت.

پسنده ادامه داد:در این عملیات صدام و حزب بعث در مجامع بین المللی و هم در جنگ تحمیلی سیلی محکمی خوردند، همان صدامی که مدعی بود که آمده ایم که بمانیم اما رزمندگان اسلام این کار غیرممکن را ممکن ساختند و خرمشهر را آزاد کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود:بنابراین امروز به این نتیجه می رسیم که هر وقت در این مسیر نورانی که شهداء و حضرت امام(ره) برایمان ترسیم کردند ،ثابت قدم باشیم پیروزی  نهایی هم از آن ما خواهند بود چرا که امروز قدرت بازدارندگی ما برگرفته از آن مکتب عاشورایی است که در دوران دفاع مقدس بدست آوردیم.

وی تصریح کرد:امروز همه کشورهای منطقه با الگوگیری از فرهنگ بسیجی ، فرهنگ عزت و اقتدار ایران اسلامی در مقابل دژخیمان عالم یعنی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب صف آرایی می کنند،با این وجود نیز در حوادث اخیر همه شاهد بودیم که جوانان مظلوم فلسطینی با تبعیت از تفکر بسیجی رژیم صهیونیستی را به ذلت کشاندند.

پسنده در ادامه اظهارکرد: امروز نیز به برکت خون شهدای جبهه مقاومت ، تمام تاسیسات حیاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در تیر رس موشک های نقطه زن رزمندگان فلسطینی قرار دارد. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اسرائیل امروز نفس های آخر را می کشد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه افزود: در واقع رمز پیروزی جهان اسلام در نابودی رژیم صهیونیستی و آزاد سازی قدس شریف است، بنابراین این حرکت و ایستادگی ملت بزرگ ایران، الگویی برای جهان اسلام و ملت های آزادی خواه جهان شد و امروز اگر بر این اصل اعتقاد داشته باشیم و تا مادامی که از آرمان های شهدایمان دفاع کنیم ،می توانیم الگویی موثر برای جهانیان باشیم و در تمامی صحنه ها نیز دشمنان را مایوس کنیم.

وی در ادامه با اشاره به .ویزه برنامه های گرامیداشت فتح خرمشهر نیز گفت:به طور کلی 23 ویژه برنامه را در سه روز آینده با شعار محوری "ما مقتدریم"خواهیم داشت؛ آذین بندی و فضای سازی فرهنگی در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج ،غبار روبی گلزار مطهر شهداء،برگزاری یادواره های شهداء،نشست های بصیرتی و روشنگری ، تجلیل از خانواده های شهداء ، رزمندگان و ایثارگران ،افتتاحیه پایگاه های مقاومت بسیج و نیز رزمایش دسته های رزمی در سطح همه پایگاه های مقاومت شهرستان را نیز خواهیم داشت.

پسنده درادامه گفت:امیدواریم با اجرای این برنامه های  فرهنگی، بتوانیم آن دین بزرگی که شهداء برگردنمان دارند به نحو مطلوب انجام دهیم.بنابراین رمز موفقیت و پیروزی انقلاب در تمامی عرصه ها تبعیت محض از ولایت فقیه است و به کوری چشم دشمان نیز ایران اسلامی با عزت و اقتدار به مسیرش تا ظهور حضرت حجت(عج) و تحقق پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها