نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. ارديبهشت 1400 - 14:00
حجت الاسلام حجازی گفت: مسئله انتخابات به هرحال تمام می شود و فردی نیز به عنوان منتخب مردم ،اما آنچه که می ماند خدمات یا خیانت ها است ،اما باید تلاش کنیم که امنیت ، آرامش و اخلاق انسانی را رعایت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته  ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت و جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران گفت: اطاعت از ولی امر مسلمین و نایب امام زمان(عج) لازم و ضروری است،متاسفانه برخی مسئولین و دولتمردان وظیفه شان را در قبال مردم انجام ندادند و مردم از حیث معیشت مشکلاتی دارند و دشمنان همواره توطئه و فتنه می کنند.

 وی افزود:بنابراین هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد اما باید در بحث انتخابات هوشیار و با بصیرت عمل کرد،امروز امتحان بزرگی بین جهان اسلام و جهان کفر وجود دارد و تاکید مقام معظم رهبری هم مشارکت حداکثری در انتخابات است تا عزت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

امام جمعه گچساران تصریج کرد:با توجه به سه انتخابات  پیش رو در شهرستان گچساران نیز توصیه ای دارم که امر انتخابات به هرحال تمام می شود و فردی نیز به عنوان منتخب مردم ،اما آنچه که می ماند خدمات یا خیانت ها است ،اما باید تلاش کنیم که امنیت ، آرامش و اخلاق انسانی را رعایت کنیم هم خود کاندیدها و هم طرفداران آنها.

حجازی در ادامه گفت:امروز نیز پیروزی مقتدرانه 11روزه اسلام در مقابل کفر را شاهد هستیم و ملت مظلوم فلسطین امروز طوری عمل می کند که دولت وحشی و کودک کش اسرائیل  مجبور می شود که کشور مصر را برای آتش بس واسطه قرار دهد آنهم با خواهش و التماس.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:ملت سرفراز فلسطین پیروزشد و درون اسرائیل نیز تجمعات  متعددی در اعتراض به دولت جعلی شان نیز شده است، ان شاءالله با عنایت امام زمان(عج) دولت جعلی اسرائیل نیز سرنگون خواهد شد.

وی ادامه داد:بنابراین توصیه ای به گوش کر این دولت جعلی هم داریم که هر چه بیشتر دست و پا بزنید بیشتر در باتلاق فرو می روید و زودتر هم نابود می شود و کمی از خوی وحشیگری تان بکاهید که به نفع خودتان هم خواهد بود،اگرچه به تعبیری اگر این جنایت ها باز هم ادامه پیدا کند همه گروه های فلسطینی و مقاومت به میدان خواهند آمد هرچند از گنبد آهنین هم کاری ساخته نبود.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:سوم خرداد ماه روز آزاد سازی خرمشهر را در پیش داریم و به روح همه شهداء درود می فرستیم و این پیروزی بزرگ را به همه مومنین و مومنات تبریک و تحنیت عرض می کنم و امیدواریم همانگونه که خرمشهر فتح شد، بیت المقدس هم فتح شود.

حجازی ادامه داد:توقعی از مسئولین کشوری داریم ، هر ساله کوه های اطراف گچساران طعمه آتش سوزی ها می شود که هم دستگاه ها و مردم و نهادها با دست خالی به مقابله می روند و توقع داریم که استاندار محترم و نمایندگان محترم استان این موضوع را در سطح کشور مرتفع کنند.

وی گفت:اطراف منطقه نارک و دیل چند روز در آتش می سوزد، آنهم با دست خالی باید عزیزان به مقابله بروند و انتظار داریم این موضوع در سطح کشور و به صورت ملی بررسی شود و در این خصوص نیز امکانات ،ملزومات و تجهیزات به حد کافی در اختیار متولیان امر قرار بگیرد.

حجازی گفت:متاسفانه خیلی از منابع ملی ما طعمه حریق می شوند پس انتظار است مسئولین کشور هم توجه کافی به این موضوعات نیز داشته باشند.

انتهالی پیام/

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها