نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. ارديبهشت 1400 - 13:29
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: 42سری جهیزیه (هدیه مقام معظم رهبری) جهت حمایت و ترویج امر مقدس ازدواج به زوج های جوان اهدا شد، بنابراین سپاه بعد از گذشته ۴۲سال در تمامی عرصه ها چه در دوران دفاع مقدس،چه در بحث امنیت، سازندگی و محرومیت زدایی با تمام توان ایستاده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ باقرپسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در آیین اهدای جهیزه به زوج های جوان در این شهرستان گفت:عزت کشور به برکت نعمت ولایت فقیه و رهبری است، امروز جزو کشورهای پیشرفته جهان اسلام هستیم و سپاه پاسداران هم برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد که بعد از گذشته ۴۲سال در تمامی عرصه ها چه در دوران دفاع مقدس،چه در بحث امنیت، سازندگی و محرومیت زدایی با تمام توان ایستاده است .

وی افزود:با توجه به فرمایشان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان سال گذشته مبنی بر رزمایش کمک مومنانه و مواسات نیز سپاه ناحیه گچساران با جدیت پای کار آمد و در کنار سایر نهادها،خیرین، و دیگر گروه ها حدود 14هزار و 600بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در سطح شهرستان توزیع کرده است.

پسنده در ادامه گفت:امروز نیز سومین مرحله از اهدای جهیزیه به زوج های جوان این شهرستان را داشتیم که در این مرحله 45سری جهیزیه جهت حمایت و ترویج امر مقدس ازدواج به زوج های جوان اهدا شد که در مجموع نیز 94 سری جهیزیه تاکنون از طرف سپاه ناحیه گچساران به زوج های جوان اهداء شده است.

وی در ادامه به دیگر اقدامات این ناحیه مقاومت اشاره کرد و گفت:در بحث محرومیت زدایی نیز 15واحد مددجویی احداث و به بهره برداری رسیدند،۲۰۰واحدگاز کشی منازل تا نیمه اول امسال با همکاری کمیته امداد در دستور کار قرار دارد و احداث 100واحد سرویس بهداشتی در سطح شهرستان را نیز در برنامه خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود:در بحث خدمت رسانی به زلزله زدگان سی سخت نیز برنامه احداث 5 واحد مسکونی نیز به این ناحیه مقاومت واگذار شده است، لوله کشی آب شرب و کشاورزی  برخی روستاهای محروم شهرستان و احداث 10واحد مسکونی مددجویی از دیگر برنامه های این ناحیه مقاومت در بحث خدمت رسانی و محرومیت زدایی خواهد بود.

پسنده در ادامه یادآور شد:در ماه مبارک رمضان به طور میانگین روزی یک هزار وعده غذایی سحر یا افطار توسط موکب طریق الکربلا این شهرستان بین نیازمندان نیز توزیع شد.

وی درادامه نبز گفت:با توجه به بحث مهم انتخابات پیش رو به هرحال بایستی با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بازهم همچون گذشته مشت محکمی بر یاوگویی ها دشمنان بزنیم.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها