نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. ارديبهشت 1400 - 11:31
اتابک گفت:اگرچه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات قدرت چانه زنی ایران در مجامع بین المللی را افزایش می دهد،پس حضور مردم در انتخابات نشانه مردمی¬بودن نظام و اتکای نظام اسلامی به رأی مردم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، علیرضا اتابک، فرماندار گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:باید به این مسئله مهم توجه داشته که مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات نمونه مردم سالاری دینی است.

وی افزود:بنابراین اعتقاد داریم که در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئله انتخابات یک امر سرنوشت ساز است که مردم با حضور در پای صندوق های رای کلیدی ترین نقش را در نحوه اداره امور کشور و تعیین نمایندگان و حاکمان خویش برعهده می گیرند.

فرماندار گچساران ادامه داد:مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، کشور را در مقابل توطئه دشمنان ایمن و نقشه های آنها را خنثی می کند، بنابراین همه وظیفه داریم که مردم را تشویق و ترغیب به حضور حداکثری در انتخابت کنیم و موانعی که موجب عدم حضور مردم در صحنه می شوند را هم باید از میان برداریم.

اتابک گفت:اگرچه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات قدرت چانه زنی ایران در مجامع بین المللی را افزایش می دهد، پس حضور مردم در انتخابات نشانه مردمی­ بودن نظام و اتکای نظام اسلامی به رأی مردم خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات تصریح کرد: وقتی در جامعه به انسان های با دانش، کاردان و متعهد نیز مسئولیت ها سپرده شود به طور یقین می تواند در رشد ، بالندگی و اقتدار کشور موثر باشد که به تبع مشکلات هم مرتفع خواهند شد.

اتابک ادامه داد:انتخاب اصلاح به همراه مشارکت حداکثری حتما بایستی مورد توجه مردم قرار گیرد، چرا که انتخاب فرد اصلح و بدست گرفتن امور مملکت توسط فرد کاردان و لایق نیز موجبات توسعه و پیشرفت کشور در زمینه های مختلف را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها