نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. ارديبهشت 1400 - 10:08
بیعت اصل گفت:این نوید را می دهم که به فضل خداوند دولت انقلابی مردمی وحامی محرومان در راه است و صدای شکستن استخوانهای سیاسی لیبرالها وکسانی که این جهنم اقتصادی را فراهم وکمر مردم را با فشارهای معیشتی خم کرده اند به گوش خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،قدرت الله بیعت اصل، فعال سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت:همانگونه که حضرت امام راحل فرمودند: وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات، چه انتخاب رئیس جمهور و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چه انتخاب خبرگان و ... در صحنه باشند،پس انتخابات تجلی حضور مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است.

وی افزود:بنابراین مشارکت حداقلی آسیبی جدی برای اقتدار نظام خواهد بود،چرا که انتخابات هرچه پُرشورتر و با اقبال عمومی مردم همراه باشد آثارش برای کشور و خودمردم نیز بهتر خواهد بود، انتخابات برای کشور یک افتخار، یک فرصت و یک امکان است که حضور در عرصه انتخابات برای تعیین سرنوشت ملت نیز یک وظیفه ای الهی و ملی است.

بیعت اصل ادامه داد:مشارکت در انتخابات نقش تعیین کننده ای دارد زیرا این مشارکت می تواندپشتوانه خوبی برای نظام اسلامی در همه عرصه ها به خصوص در امور بین الملل باشد، باید توجه کرد که انتخابات  ۱۴۰۰از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا معاندین، مخالفین، منحرفین ودشمنان داخلی وخارجی هم صدا بدنبال حضور کمرنگ مردم پای صندق های رای هستند و از هیچ گونه تلاشی هم دریغ نمی کنند.

فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:اما ملت بیدار ،آگاه و دشمن شناس ما نیز فریب دغل بازی و جوسازی ها و فتنه ها و نقشه های شوم   دشمنان را نخواهند خورد و با حضور دلسوزانه و مقتدرانه سیلی محکم و پشیمان کننده ای به رخ مردودشدگان داخلی ودشمنان زخم خورده انقلاب خواهند زد.

وی درادامه افزود:فرماندهان فتنه گرِ انتخابات از تحریم انتخابات می گویند و خیالاتی در سر دارند این را بدانند با وجود ملت دین دار،قوای مسلح هوشیار،جوانان برومندباغیرت و در راس رهبری آگاه ،حکیم وبادرایت و مسلط به اوضاع ،دشمنان جز آه وحسرت و شکست و خواری چیزی نصیبشان نخواهد شد این نوید را می دهم به فضل خداوند قادر متعال دولت انقلابی مردمی وحامی محرومان در راه است وصدای شکستن استخوانهای سیاسی لیبرالها وکسانی که این جهنم اقتصادی را فراهم وکمر مردم را با فشارهای معیشتی خم کرده اند به گوش خواهد رسید.

بیعت اصل تصریح کرد:مردم توجه داشته باشند که خوب فکر کنند،خوب تصمیم بگیرند(چه رئیس جمهوری،چه مجلس،شورای اسلامی، وچه شوراهای شهر وروستا) وخوب انتخاب کنند زیرا یکی از علل فشار به مردم خوب انتخاب نکردن وتحت تاثیر فضاسازی های مسموم قرار گرفتن صاحبان زر وزور وتزویر بوده است.

فعال سیاسی گچساران گفت: اما شاخصه های انتخاب اصلح باید شخصی باشد که باکفایت،باایمان،عدالت خواه، ضدفساد، دارای عملکردانقلابی وجهادی، معتقد به توانمندیهای داخلی، معتقد به جوانان ، حامی محرومان و پابرهنه گان، ساده زیست و نیز دارای روحیه شجاعت و ضد استکباری، متخصص وتوانمند، مسلط به اوضاع بین المللی، ولایت مدار وخداترس، معتقد و پایبند به قانون اساسی ، بابرنامه، باتدبیر و با حکمت ومتدین و متعهد وقانون مدار باشد و درد مردم را لمس نماید.

بیعت اصل گفت:از همه مهمترمنتخب مردم باید آفتاب دیده و رنج کشیده و طعم تلخ محرومیت را لمس کرده باشد نه آفتاب ندیده هاو کاخ نشینان ومرفه های بی درد باشند.

وی در پایان گفت:بنابراین ملت شریف ایران؛اسلام،انقلاب،کشور و رهبرخویش را دوست دارندو به آرمانهای شهداء پایبندهستند، یقینا با وجود کمبودها،تبعیض ها وفشارهای اقتصادی،با خدا معامله می کنند و ضمن حضور گسترده وپُرشور در انتخابات 1400وفاداری خویش را اعلام و درس تاریخی به دشمنان داخلی وخارجی خواهند داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها