نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. ارديبهشت 1400 - 9:31
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد: در مسئله انتخابات باید از گذشته درس بگیریم و از رای دادن به انسان های بی تدبیری که با شعارهای تهی و فاقد اعتبار وضعیت کنونی را به وجود آوردند اجتناب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالمجید کرمی، استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:همان گونه که نیک مستحضرید به برکت جانفشانی جوانان و مردانی پولادین ، همچون سردار دل ها ، وارث کشوری شده ایم که از دموکراسی و مردم سالاری کم نظیری برخوردار است.

وی افزود: حضور شور آفرین ملت بزرگ ایران از سال ۵۷ تاکنون چه در راهپیمایی ها و چه در پای صندوق های رای ، موجبات یاس دشمن را فراهم کرده ولی این دشمن خبیث داخلی و خارجی که تا دیروز امریکا را تحریک می کرد که تحریم ها را بر ایران زیاد کند، امروز نیز تمام توانش را گذاشته و کرونا و مشکلات اقتصادی را بزک کرده تا مردم را از حضور پای صندوق های آراء دلسرد نماید.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد:اما قبل از آنکه بخواهم به مردم با نجابت مان توصیه ای کنم از دستگاههای امنیتی مخصوصا شورای نگهبان درخواست می کنم که شما هم همسو با مردم زمینه حضور حداکثری را ایجاد نمایید که بدون شک این زمینه حاصل نمی شود مگر با رافت و رحمت اسلامی و نگاه مثبت به نخبگانی که آبروی خود را هزینه کردند و به عنوان داوطلب نمایندگی ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس اقدام کرده اند.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه نیز اظهارکرد:اما مردم عزیز ما نیک می دانند که "غرور ملی" و "عبور از وضعیت موجود" در گرو دو چیز است،اول اینکه حضور همگان به پای صندوق های رای و پاسخ دادن به مردم سالاری دینی و دموکراسی و دوم نیز انتخاب اصلاح است چرا که مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نسخه حل مشکلات کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد:از آن جایی که ریاست جمهوری بیشترین اختیارات را دارد و معیشت و اشتغال و سیاست های خارجی و مباحث اقتصادی و موارد دیگر به دست رئیس جمهور و وزرای ایشان است بنابراین لازم است بسیار هوشمندانه و با تدبیر هم شخصی عاقل ،مدبر، آگاه و دلسوز و حامی محرومین را انتخاب کرد.

 حجت الاسلام کرمی گفت:بنابراین باید از برخورد احساسی با این مقوله بسیار مهم اجتناب کرد و نباید گرفتار جو و موج ها ی سیاسی که معمولا درآن سوی مرزها ایجاد می شود و پادوهای آنها در ایران عزیز سنگ شان را به سینه میزنن شد، در مسئله انتخابات باید از گذشته درس بگیریم و از رای دادن به انسان های بی تدبیری که با شعارهای تهی و فاقد اعتبار وضعیت کنونی را به وجود آوردند اجتناب کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها