نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. فروردين 1400 - 13:53
آقای مهندس صیدالی خوب می دانید که این شهر و این استان تنها دلخوشی اش تیم های باشگاهی نفت و گاز گچساران بوده و هست، این روزها وقتی می شنویم مربی پول می گیرد و به تعهدات خود پایبند نیست می سوزیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در کنار اخبار داغ انتخاباتی این روزهای گچساران، خبری تلخ و ناامید کننده مردم ورزش دوست منطقه را نگران کرد، وضعیت اورژانسی تیم فوتبال نفت در شرایطی که در قعر جدول قرار داشت اینبار سرمربی خود را نیز از دست داد تا حرکت نزولی این تیم شتاب بیشتری بگیرد. جهانبخش جعفری سرمربی این تیم که هیچ مدیری  در نفت مسئولیت آوردنش به گچساران را  برعهده  نمی گیرد و همه نام یکی از اعضای کادر فنی را به میان می آورند که رابطه دوستی دیرینه با جعفری داشته و عامل اصلی حضور این مربی در گچساران بوده البته این روزها او نیز خود را  پنهان کرده و مسئولیت آوردن جعفری را بر عهده نمی گیرد. در این اوضاع آشفته به عنوان دوستداران واقعی ورزش و فوتبال آن هم در شهری محروم از امکانات تنها فردی را که شایسته شنیدن درد و دل جوانان این شهر دیدیم آقای مهندس صیدالی مدیرعامل این شرکت بود که شاید وی کمی بتواند نگرانی های جوانان را کم کند.

آقای مهندس صیدالی خوب می دانید که این شهر و این استان تنها دلخوشی اش تیم های باشگاهی نفت و گاز گچساران بوده و هست، این روزها وقتی می شنویم مربی پول می گیرد و به تعهدات خود پایبند نیست می سوزیم و گردانیم از این همه بی تدبیری در مدیریت ورزش نفت. چه کسی مسئولیت حفظ پول و سرمایه بیت المال را برعهده می گیرد؟ سرمربی که تنها برای حفظ جایگاه خود تیم را با سلیقه دیگران و برای جلب رضایت عده ای خاص و با حمایت عده ای خاص تر می بندد و امروز مصاحبه می کند و باشگاه را مقصر همه این اتفاقات می داند ، جز بی تدبیری و سوء مدیریت چه چیز دیگری می تواند عامل آن باشد؟ شما به عنوان مدیرعامل شرکت نفت بارها گفته اید وظیفه اصلی ما تولید نفت است ، ما هم پذیرفتیم اما اگر ورزش را بخشی از وظایف  خود قبول داشته اید چرا تدبیری برای مدیریت آن اندیشه نکرده اید؟ خوب می دانید شما به عنوان مدیرعامل شرکت مسئولیت همه اتفاقات را بایستی برعهده بگیرید پس چرا هر سال به افرادی که قبلا امتحان خود را بسیار بد پس داده اند اعتماد می کنید؟ این روزها صحبت از کمیته فنی و تصمیمات نابود کننده آن بسیار به گوش می رسد؟ اعضای این کمیته را میشناسید؟ آیا اطلاع دارید که همه اعضای کمیته فنی در یک ستاد انتخاباتی خاص بوده اند و برخی از آنها کاملا سفارشی در آن کمیته حضوردارند؟ آیا می دانید برخی از اعضای این کمیته نقش پررنگی  در سقوط تیم نوجوانان نفت  از لیگ برتر داشته و امروز صعود تیم های پایه  به لیگ استان را از افتخارات خود می دانند و حتی ردپای برخی از این اعضاء در سقوط تیم  شهرداری یاسوج نیز دیده می شود، که با بی تدبیری و بلند پروازی و رویای نشستن بر صندلی مدیریت ورزش نفت   بدهی های میلیاردی به  تیم فوتبال بزرگسالان ،   تحمیل کردند و نتیجه آن تا امروز بر مشکلات مالی باشگاه تاثیرگذار بوده است.

اگر مهندس صیدالی وظیفه اصلی خود را تولید نفت میداند که ما هم قبول داریم اما چرا مشاوران و مدیران قوی را در ورزش منصوب نکرده که بتوانند این بار سنگین را به خوبی به دوش بکشند و اینچنین برای شرکت و هیئت مدیره مشکل آفرینی نکنند؟ امروز شما محمد حبیبی نژاد را مدیرعامل تیم فوتبال معرفی می کنید که کار از کار گذشته و تنها همت دلسوزان و کمک خداوند می تواند این تیم را از سقوط نجات دهد ،  آیا وقت آن نرسیده که  این حجم از سهل انگاری ها و ضعف در مدیریت ورزش  به پایان برسد و تاوان آن را جوانان پاک و مردم این شهر و استان  ندهند؟ ما هم با شعار استفاده از ظرفیت استعدادهای بومی موافق هستیم اما در کنار استفاده از ورزشکاران  بومی حفظ سرمایه ها و منابع  بومی ما که همین تیم های ورزشی می باشد هم بسیار مهم است . این تیم ها متعلق به یک نسل و یک زمان خاص نیستند شما شاید بتوانید با جذب یک یا چند بازیکن بومی بخشی از مردم شهر را راضی کنید اما اگر نتوانید کیفیت لازم را به تیم منتقل کنید سرمایه ای به نام امتیاز تیم فوتبال را برای همیشه از دست خواهید داد و نسل بعد را از داشتن چنین سرمایه ای محروم خواهید کرد. پیشنهادی که جوانان این شهر به عنوان مالکان اصلی منابع و سرمایه های این شهر به شما می دهند این است که در این اتفاق تلخ ، مسئولان و کسانی که موجبات ناراحتی و ناامیدی جوانان به واسطه نتایج ضعیف تیم فوتبال را فراهم کردند را مورد بازخواست قرارداده و هزینه های برباد رفته  در کسب  نتایج ضعیف و خطر از دست رفتن امتیاز چند میلیاردی تیم در لیگ دسته دوم   را محاسبه و از حقوق تک تک اعضای کمیته فنی و مسئولان و عاملان اصلی بحران در تیم فوتبال نفت  به عنوان تنها نماینده فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم  را  کسر نمایید و عاملان آن را به مردم معرفی کنید، تا برای یکبار هم شده مردم این شهر اجرای عدالت را در ورزش نفت و گاز گچساران ببیند و حسرت صعودی که سال ها  به دلشان مانده ،اینبار به حسرت سقوط تبدیل نشود .

و بدانیم تصمیمات درست یا غلط مدیران امروز سرمایه و داشته های نسل آینده را هم به خطر خواهد انداخت.

 

جوانان ورزش دوست استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها