نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. فروردين 1400 - 13:43
جهانبخش جعفری گفت:به هرحال برای موفقیت فوتبال نفت وگاز گچساران بودجه نیاز داریم تا بازیکن با کیفیت جذب کنیم و آبروداری کنیم ، بنابراین مجددا پای کار آمده ایم که این اتفاق مهم هم بیافتد در غیر اینصورت از دست جهانبخش جعفری کاری برنخواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جهانبخش جعفری،سرمربی فوتبال نفت وگاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت این تیم با توجه به حواشی بوجود آمده گفت:بنابر دلایلی در شروع تمرینات سال جدید حضور نداشتم، ولی روند تمرینات تیم را از دور دنبال و پیگیری می کردم، به هرحال همسرم کسالتی داشتند و مشکلاتی هم با باشگاه وجود داشته که امیدواریم رفته رفته مرتفع شوند.

وی افزود:صادقانه عرض کنم شرایط تیم بسیار دشوار است و مشکلات هم بسیارند ،پس اگر بخواهیم صحبتی هم در این خصوص داشته باشیم همان تکرار مکررات خواهند بود،معتقدم که نباید به گذشته برگردیم و باید برای موفقیت تیم به آینده فکر کنیم.

 جعفری تصریح کرد:بنابراین فکر می کنم که همه اعضای تیم از هیات مدیره گرفته تا کادر فنی و بازیکنان همه و همه باید برای موفقیت تیم بسیج شوند که اتفاقات خوبی رقم بخورد، اگرچه بخاطر هواداران و شهروندان گچسارانی به تیم برگشتم که بدانند ما تا آخر کار هستیم و برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی هم دریغ نخواهیم کرد.

سرمربی فوتبال نفت وگاز گچساران ادامه داد:واقعیت امر این است که هیچکدام از این اتفاقات نیافتاده و شرایط فعلا خوب نیست، ولی متولیان امر قول مساعد دادند که شرایط بهتر شود، ما هم در کنار بازیکنان هستیم و امیدواریم اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد و بتوانیم همدل برای موفقیت فوتبال گچساران تلاش کنیم.

وی در خصوص تغییرات در کادر فنی تیم هم گفت:در هر جایی که کار می کنم دستیار اول و دومی وجود ندارد و همه با هم هستیم و هرشخصی هم باید گوشه ای از کار را بگیرد، روز اول هم که به گچساران آمدم این موضوع را نیز مطرح کردم که هر فردی که می تواند باری از روی تیم بردارد از توانش استفاده خواهیم کرد.

جعفری درادامه تصریح کرد:بنابراین در خصوص کادر فنی بنده خودم تصمیم می گیرم و همه این عزیزانی که در کادر فنی تیم حضور دارند، شک نکنید که در آینده هم مربیان بزرگی خواهند شد، به هرحال در انتخاب کادر فنی احساس کردیم که خود بچه های این شهر می توانند این بار مسئولیت سنگین را تقبل کنند.

سرمربی فوتبال نفت وگاز گچساران درادامه گفت:با این وجود نیز تلاش کردیم همانگونه که ازبازیکنان بومی بهره می بریم از کادر بومی هم استفاده کنیم و امیدوارم که با این اقدامات تاثیرگذاری مطلوبی در آینده فوتبال گچساران را شاهد باشیم و خدا کند در آینده هم از ما به نیکی یاد کنند.

وی افزود:بنابراین بازیکنایی که از تیم جدا شدند مشخص بود که نتوانستند در این شرایط به ما کمکی کنند، اما برای بازیکنان جایگزین واقعیت امر این است که نیاز به بودجه است و اگر این بودجه تامین شود و شرایط مهیا بشود بازیکن جدید هم می توانیم جذب کنیم،به هرحال در حرف می توانیم خیلی موضوعات را مطرح کرد اما در میدان عمل باید این اقدامات  انجام شود و اگر بوجه تامین بشود می توانیم چند بازیکن باکیفیت جذب کنیم که به تبع موفقیت هم حاصل خواهد شد.

جعفری تصریح کرد:به هرحال بازیکنانی که حال حاضر در تیم وجود دارند بازیکنانی بودند که در رقابت های نیم فصل پای به میدان گذاشته بودند، و بازیکنانی که از تیم جدا شدند هم به مراتب کمتر بازی کردند و شاید بتوان گفت بودن یا نبودنشان آنچنان تاثیرگذار هم نباشد،اگرچه کار سخت است و مسئولین باید پای کار بیایند و بودجه بگذارند که بازیکن جذب کنیم و صادقانه بگویم تاکنون حرف زیاد زده شده و همچنان منتظر عمل هستیم.

وی در پایان هم گفت:به هرحال برای موفقیت فوتبال نفت وگاز گچساران بودجه نیاز داریم تا بازیکن با کیفیت جذب کنیم و آبروداری کنیم ، بنابراین مجددا پای کار آمده ایم که این اتفاق مهم هم بیافتد در غیر اینصورت از دست جهانبخش جعفری کاری برنخواهد آمد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها