نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. فروردين 1400 - 13:55
مدیر بهره برداری و توسعه آب گچساران گفت: باتوجه به بررسی های به عمل آمده هیچ جایی از این منطقه مشکل فشار آب نداریم،مخزن های آب کاملا پرهستند و شیرهای آب خیابان بلادیان هم با دقت بررسی شدند و چنین مشکلی مشاهده نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد علی اروجی،مدیر بهره برداری و توسعه آب گچساران در واکنش به مشکل کمبود آب در منطقه بلادیان این شهرستان گفت:بلافاصله بعد از شنیدن این خبر در رسانه ها مبنی بر مشکلات آب در خیابان بلادیان این شهر، اکیپی از همکاران به این منطقه اعزام شدند و چندین نقطه مختلف هم چک و مشکلی در این خصوص نیز مشاهده نشد.

وی افزود:در بررسی های به عمل آمده نیز هیچ جایی از این منطقه مشکل فشار آب نداریم،مخزن های آب کاملا پرهستند و شیرهای آب خیابان بلادیان هم با دقت بررسی شدند و در مکانی هم چنین مشکلی مشاهده نشد.

اروجی ادامه داد:بنابراین ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که این نقطه از شهر فقط روز اول سال نو چند ساعت قبل و چند ساعت بعد به علت مصرف زیاد آب کمی با افت فشار آب مواجه شد، اما در حال حاضر هیچ مشکلی در بحث کمبود و یا افت فشار آب در این منطقه از گچساران نداریم.

مدیر بهره برداری و توسعه آب گچساران تصریح کرد: این شکوائیه اهالی خیابان بلادیان در حالی مطرح شده است که وقتی به دفتر اتفاقات مراجعه می کنیم مورد خاصی در نوروز (بجز روز اول سال نو ) برای کم فشاری یا بی آبی گزارش نشده و در دفتر گزارشات روزانه چنین موردی هم ثبت نشده است.

وی ادامه داد:این نکته هم قابل توجه است که یکماه قبل از نوروز پمپ های شبکه آبرسانی به شهرستان سرویس شدند و هر دو ایستگاه پمپاژ "سعادت آباد و امامزاده جعفر" هرکدام هم یک پمپ اضافه کردیم که برای ایام تعطیلات نوروز جوابگوی مصرف شهروندان عزیز هم باشند، هرچند در روزهای نوروز به نوعی مصرف از پیک تابستان هم بالاتر می رود اما این مهم انجام شد و مشکلی هم در این خصوص تاکنون نداشته ایم.

اروجی درادامه گفت:در بهمن ماه سال گذشته نیز 25 روستا را از منطقه خیرآباد تا گچساران تحت پوشش بردیم از جمله دژ سلیمان؛ یعنی در بحث آب مشکلی در شهرستان وجود ندارد، به هرحال اگر مشکلی در بحث آب منطقه خیابان بلادیان هم وجود داشته باشد همشهریان به شکل موردی و دقیق از آن مکان گزارش دهند که در اسرع وقت به مشکل همشهریان رسیدگی کنیم.

گفتنی است خبری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی گچساران با این موضوع" شکوائیه ساکنان خیابان بلادیان،؛ بیش از چهار ماه است که دراین محله به ظاهر شیک و میلیاردی آب قطع می باشد و از آنجایی که ساکنین این محله فریاد رسی ندارند هرچه به اتفاقات آبفا تماس می گیرند فقط جواب سربالا می شنوند".در فضای مجازی شهرستان گچساران منتشر شده بود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها