نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. فروردين 1400 - 13:11
رضا شریفی گفت:سعی کرده ایم کمبودی در بحث مایحتاج عمومی در سطح بازار گچساران نداشته باشیم،خوشبختانه تاکنون هم این اتفاق به نحو مطلوب نیز رخ داده و باوجود کاستی هایی که در برخی شهرستان های استان وجود داشت، گچساران به خوبی عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رضا شریفی، رئیس صنعت و معدن و تجارت گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات این اداره در جهت کنترل بازار شهرستان گفت:باید به این موضوع توجه داشته که هیچ کمبود کالایی چه از لحاظ مرغ، چه از لحاظ روغن و دیگر مواد غذایی در سطح شهرستان گچساران وجود ندارد.

وی افزود:به هر حال در ایام نوروز مایحتاج عمومی مردم با همکاری اصناف به شکل مطلوب تهیه شده است، هرچند سایر نقاط استان با کمبود مرغ و دیگر کالاها هم مواجه شدند اما در شهرستان گچساران حتی برای یک ساعت نیز بازار خالی از مرغ نبود.

شریفی ادامه داد:عوامل عمده ای همچون خود فروشندگان ، اتاق اصناف و دیگر متولیان امر تلاشهایی کردند که در ایام نوروز شهروندان عزیز با کمبود کالایی هم مواجه نشوند.

 رئیس صنعت و معدن و تجارت گچساران تصریح کرد:با این وجود همکاران بنده به صورت شبانه روزی تا ساعت 11شب بر این موارد نظارت و بازرسی کامل دارند، بنابراین تعطیلات نوروزی برای همکاران ما معنایی ندارد، چرا که تلاش دارند که همشهریان گرامی مشکلی در جهت تهیه اقلام و کالاهای مورد نیازشان هم نداشته باشند.

وی افزود:همین الان که در حال تهیه این گزارش هستید بنده و سایر همکارانم در اداره تعزیرات و اتاق اصناف در سطح بازار گچساران حضور داریم، در حالی که در چندین نقطه شهر نیز مرغ کیلویی 21هزارتومان توزیع می شود و وضعیت گچساران نسبت به دیگر شهرستان ها از وضعیت مطلوب و بهتری برخوردار است.

شریفی در ادامه اظهارکرد:در بحث میوه و تره بار هم در آستانه سال نو ،روزی حدود پنج تن در سطح شهرستان توزیع شد و امروز عصر هم محموله دیگری وارد شهرستان خواهد شد، میوه از لحاظ کیفیت چندان مرغوب نبود که مورد استقبال آنچنانی هم در این اواخر قرار گیرد، اما روزهای اول سال جدید نیز میوه های مطلوب تری در سطح شهرستان توزیع شد.

وی درادامه با اشاره به گلایه های شهروندان در بحث گرانفروشی ها هم گفت:در بحث گلایه ها از گران فروشی ها در سطح شهرستان، شهروندان عزیز هر شکایتی دارد گزارش دهند ،به هرحال همکاران ما به طور مستمر در سطح بازار حضور فعال دارند و شماره تلفن" 124"جهت این موضوع تخلفات گرانفروشی و کم فروشی است.

شریفی افزود:بنابراین مشارکت عمومی جهت جلوگیری از هر گونه گرانفروشی در سطح شهرستان بایستی وجود داشته باشد و شهروندان عزیز هم در این راستا ما را نیز یاری دهند، بنابراین با چهار بازرس در کل شهرستان نمی توان تمام تخلفات را کنترل کرد و این همکاری مردم را هم می طلبد که گزارشات لازم را اطلاع بدهند.

رئیس صنعت و معدن و تجارت گچساران تصریح کرد:به هرحال از مردم انتظار داریم که همکاری کنند و اگر جایی تخلفی هم مشاهده کردند نیز گزارش دهند که در کمترین زمان ممکن هم پیگیری خواهیم کرد،بنابراین این موضوع هم حائز اهمیت است که هر کجا که مردم ورود کرده اند ما نیز در راستای خدمت رسانی موفق بوده ایم.

شریفی اظهارکرد:به هر حال با تلاش و کوششی که در ایام نوروز صورت گرفته است سعی کرده ایم کمبودی در بحث مایحتاج عمومی در سطح شهرستان گچساران نداشته باشیم،خوشبختانه تاکنون هم این اتفاق به نحو مطلوب نیز رخ داده است و باوجود کاستی هایی که در برخی شهرستان های استان وجود داشت، گچساران به خوبی عمل کرده است.

وی در پایان هم گفت:در بحث کمبود روغن هم شاهد هیچگونه تنشی در بازار این کالا نیستیم،قبل از ایام نوروز حدود 60تن روغن بین عوامل توزیع و برخی بازاریان با هماهنگی شرکت های پخش صورت گرفت و در حدود 70 نقطه شهر روغن به مقدار مناسب توزیع شد و الان در بازار نیز آن صفوف طولانی ، التهابات و تنش های گذشته را شاهد نیستیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها