نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. فروردين 1400 - 11:31
علی جعفری گفت:باید در بحث پشتیبانی شرکت های داخلی و دانش بنیان را با رفع موانع سر راه آنها وارد میدان کرد تا با استفاده از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی تحصیلکرده علاوه بر اینکه تحریم های ظالمانه را به فرصت تبدیل نماییم ظرفیت تولید نفت و مشتقات با ارزش آن را بالا برده و از خام فروشی جلوگیری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی جعفری،مسئول روابط عمومی شرکت نفت وگاز گچساران در خصوص تحقق شعار سال مبنی بر تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت:مقام معظم رهبری هرساله با درایت و تدبیر و با توجه به نیاز جامعه شعاری را برای سال بیان می فرمایند که اگر طی چند سال گذشته به شعارهای اعلام شده از سوی معظم له توجه کنیم روشن و واضح است که در راس دغدغه های ایشان مسائل اقتصادی و معیشتی مردم  وجود دارد.

 وی افزود:لذا در این راستا شعارها مطرح شده و متاسفانه هم هیچگاه به آن کیفیتی که رهبرمعظم انقلاب مد نظرشان بوده این امور تحقق نیافته اند، چون اگر شعارها به نحو کامل محقق می شد نتیجه آن رفع معضلات معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی کشور بود.

جعفری ادامه داد:امسال هم که تحت عنوان تولید ،پشتیبانی ها و موانع زدایی ها نامگذاری شده خود بیان گر این موضوع است که عدم تحقق شعار سال های گذشته موارد متعددی بوده که مهمترین آنها عدم پشتیبانی کامل و موانع زدایی بوده است.

 مسئول روابط عمومی شرکت نفت وگاز گچساران تصریح کرد:بنابراین لازم است کلیه دست اندرکاران به ویژه قوای سه گانه در برنامه ریزی ها به نحوی عمل نمایند که تولید به معنای واقعی و در تمام جوانب محقق شود و این مهم مسلتزم پشتیبانی و رفع موانع بر سر راه تولید خواهد بود.

وی افزود:در خصوص صنعت نفت با توجه به این موضوع اکثر تاسیسات نیز دارای عمر بالایی هستند، بنابراین حفظ و ارتقاء تولید ،پشتیبانی و  رفع موانع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در این زمینه باید در بحث پشتیبانی شرکت های داخلی و دانش بنیان را با رفع موانع سر راه آنها وارد میدان کرد تا با استفاده از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی تحصیلکرده علاوه بر اینکه تحریم های ظالمانه را به فرصت تبدیل نماییم ظرفیت تولید نفت و مشتقات با ارزش آن را بالا برده و از خام فروشی نیز جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

احسنت و دورود بر مدیر پاکدست و ارزشی روابط عمومی جناب آقای جعفری .

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها