نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. اسفند 1399 - 15:14
"رحیم محمدی" در حالی وارد کارزار انتخابات شورای شهر دوگنبدان شده است که به تحلیل کارشناسان شانس اول انتخابات شورای شهر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رحیم محمدی، با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری گچساران رسما وارد کارزار انتخاباتی شورای شهر دوگنبدان شد.

وی در این خصوص در گفتگو با رسانه ها گفت:امروز به حول وقوه الهی جهت ورود به عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر، رسما باحضور در فرمانداری گچساران جهت کاندیداتوری شورای شهر دوگنبدان گچساران ثبت نام کردم.

محمدی در ادامه افزود: دلیل انتخاب چنین روزی شاید معنا و مفهومی خاص برایم داشت چرا که در سال 63 در حالی که نوجوانی ۱۴ ساله بودم در جبهه جنوب و در تیپ احمد ابن موسی(ع) به عنوان یک بسیجی خدمت می کردم که در چنین روزی از طریق تعاون آن منطقه به بنده اطلاع دادن که تسویه کنم و به گچساران و باشت برگردم.

وی ادامه داد:بنابراین با پرسش از دوستان باخبر شدم که پدرم از دنیا رفته و باید به خانه برمی گشتم. حدود ۳۶ سال پیش در چنین روزی با داشتن ۳ برادر کوچک و یک خواهر تقریبا ۳ساله مسئولیت خانواده را رسما بر عهده گرفتم وبا خود عهد بستم که در این راه تا زمانی که در حیات باشم یک مجموعه هم دل و همگام باشیم که الحمدالله تاکنون به اذعان همه کسانی که خانواده و برادران من را می شناسند، نیز تایید می کنند به لطف خداوند چه زندگی آبرومندانه ای در کنار هم داریم.

 این کاندیدای انتخابات شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد:بنابراین امروز برای انجام کارهای بزرگ و خدمت صادقانه به مردم شهرم وارد کارزار انتخاباتی شدم و با مردم شهرم نیز عهد و پیمان می بندم که اولا به عنوان یک برادر کوچک تا جایی که توان دارم از حقشان دفاع کنم، دوما با همه مردم به عدالت بنگرم و رفتار کنم.

محمدی ادامه داد:سوم اینکه با تعامل و سعه صدر با مردم برخورد کنم،چ هارم اینکه حق را بگویم حتی اگر به ضررم باشد، پنجم اینکه به افراد با هر سلیقه ای در چهار چوب نظام مقدس اسلامی بها داده و احترام شوند، مورد ششم اینکه همواره شان و جایگاه افراد را دوران خدمتم به شایستگی حفظ کنم و نیز هفتم اینکه با استفاده از ظرفیت نخبگان و نیز مشورت با بزرگان شهرم بدون هرگونه قومیت گرایی آنهم با حفظ حرمت مردم و پاکدستی در راستای توسعه و پیشرفت شهر از هیچ تلاشی دریغ نورزم.

گفتنی است "رحیم محمدی" در حالی وارد کارزار انتخابات شورای شهر دوگنبدان شده است که به تحلیل کارشناسان شانس اول انتخابات شورای شهر خواهد بود.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها