نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. اسفند 1399 - 13:00
نبیان گفت: با توجه به جدیت کار، در تماس با دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده تا بیمارستان در بهار ۱۴۰۰ تحویل موقت شود، همچنین با توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم، هفته آینده تجهیز طبقات آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، پیش از ظهر امروز معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولین استانی از روند احداث پروژه بیمارستان نرگسی گچساران بازدید کردند. 

علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در این خصوص گفت: بیمارستان ۱۴۲ تختخوابی  نرگسی گچساران در زمینی بالغ بر ۴ هکتار در حال احداث است.

وی درادامه اظهارکرد:باید توجه داشت که مساحت ساختمان اصلی ۱۱هزار و ۳۰۰ مترمربع و مساحت ساختمان های جنبی یک هزار و ۲۰۰ مترمربع است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان نرگسی گچساران ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اعتبار هزینه شده برای بیمارستان نیز ۱۳۵ میلیارد تومان است.

نبیان توضیح داد: با توجه به جدیت کار، در تماس با دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده تا بیمارستان در بهار ۱۴۰۰ تحویل موقت شود، همچنین با توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم، هفته آینده تجهیز طبقات آغاز می شود.

وی افزود: این بیمارستان در ۶ طبقه احداث شده است و دارای بخش های اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه، ICU، CCU،NICU، جراحی های تخصصی، جراحی عمومی، زنان و زایمان و کودکان است.

درادامه تصاویری از این بازدید را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها