نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. اسفند 1399 - 12:11
فرماندار گچساران گفت:روند ثبت نام در شهر گچساران به طور طبیعی ادامه دارد و ما هم آمادگی تمام فرایندهای انتخابات را برای ثبت نام داوطلبان شورا ها طبق برنامه و قانون اجرا می کنیم که براساس آمار قطعی نیز تاکنون ۱۱نفر ثبت نام کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علیرضا اتابک، فرماندار گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص روند ثبت نام داوطلبان شوراها در این شهرگفت: آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر دوگنبدان از صبح  ۲۰ اسفندماه  شروع شد که روند ثبت نام ها نیز تا ساعت ۱۸روز ۲۶ اسفندماه جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود:داوطلبان شوراها می توانند به چهار روش برای ثبت نام اقدام کنند،روش اول از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری، روش دوم نیز ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ رایانه(entekhabat.moi.ir) و دریافت کد رهگیری، روش سوم نیز ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و نیز ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان،که البته ثبت نام قطعی داوطلبان از طریق فضای مجازی منوط به ارسال کد رهگیری از طریق سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ خواهد بود.

اتابک درادامه گفت:بنابراین روند ثبت نام در شهر گچساران به طور طبیعی ادامه دارد ؛ثبت نام ها از داوطلبین  درحال انجام است و ما هم آمادگی تمام فرایندهای انتخابات را برای ثبت نام داوطلبان شورا ها طبق برنامه و قانون اجرا می کنیم.

فرماندار شهرستان گچساران گفت:در حال حاضر در شهر گچساران طبق آمار قطعی ۱۱نفر تاکنون ثبت نام کرده اند.

ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و عشایری نیز همزمان با سراسر کشور از ۱۶ فروردین ماه سال آینده به مدت یک هفته انجام می شود.

براین اساس،انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها