نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. بهمن 1399 - 13:07
امام جمعه گچساران گفت:۲۹بهمن روز اقتصاد مقاومتی است و مقام معظم رهبری بارها فرمودند که راه حل مشکلات کشور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است، در اقتصاد مقاومتی باید چشم امید به بیرون کشور نداشته باشیم و باید با تکیه بر توان داخلی بر مشکلات نیز غلبه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:لازم می دانم از آحادملت آبرومند و بصیر ایران اسلامی در سراسر کشور،استان و شهرستان گچساران تشکر کنم، چرا که دریوم الله ۲۲بهمن دولت و ملت همه و همه با رعایت پروتکل های بهداشتی به میدان آمدند و یک حماسه بزرگ دیگری نیر خلق کردند که دشمن بازهم مبهوت این عظمت‌ و اقتدار شد.

وی افزود:چند سال پیش بود که ترامپ رییس جمهور آمریکا گفته بود که ملت ایران جشن ۴۰سالگی انقلاب را نخواهند دید و امروز جشن های باشکوه پیروزی انقلاب و وضعیت ترامپ بدبخت را ببینید،بنابراین از همه افرادی که در راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن این شهرستان حضور داشتند صمیمانه‌تشکر وقدردانی می کنم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:چهلمین‌روز ارتحال علامه بزرگ آیت الله مصباح یزدی را داریم و حقیقت ارتحال ایشان ضایعه بزرگی بود، رهبر معظم انقلاب چند سال پیش فرمودند که آقای مصباح، مطهری زمان ماست،درحقیقت آیت الله مصباح خوار چشم دشمنان بود‌ و به جامعه بصیرت‌ می دادند و از ولایت فقیه پیروی و حمایت می کردند.

حجت الاسلام حجازی گفت:آیت الله مصباح جایگاه ولایت را بدرستی برای مردم تبیین می کردند تا مردم راه نجات و عزت را بشناسند و به همین دلیل در عمر پربرکت انقلاب اسلامی هرچه دشمن هزینه کرد و فتنه ها کرد اما بازهم شکست خورد چرا که این ملت با اتکاء به خداوند بزرگ هوشیار وبیدار است و گوش به فرمان ولی امر مسلمین دارد.

وی اظهار کرد:حضرت‌امام راحل فرمودند پیروزی انقلاب بعد از عنایت پروردگار مرهون فداکاری های ملت خصوصا شهیدان بود، بنابراین هیچگاه نباید احساس کنیم که دینمان را به خانواده های شهدا ادا کرده ایم، همیشه تاریخ همه ما مدیون شهداء،جانبازان،رزمندگان و انقلابیون هستیم چرا اگر نبودند این همه عزت ، افتخار و اقتدار را نداشتیم.

خطیب جمعه گچساران گفت:رهبری فرمودند انقلاب باشکوه ایران اسلامی، تنها انقلابی است که  یک چهله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان هایش پشت سر گذاشته است و در مقابل وسوسه هایی که غیر قابل مقاومت به نظر می رسیدند از آرمان هایش صیانت کرد، با این وجودخیلی انقلاب ها وجود داشتند که  چند سال بیشتر هم دوام نیاوردند، اما امروز انقلاب اسلامی زنده و بالنده با اقتدار و عزت به مسیرش تا ظهور حضرت حجت(ع) ادامه می دهد.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:امروز هرچند مشکلاتی درون کشور داریم که با عنایت امام زمان (عج) هم مرتفع خواهند شد،ماه رجب را درپیش داریم که این ماه ارزشمند را به همه عزیزان تبریک عرض می کنم، روزه ماه رجب بسیار ارزشمند است اولین پنجشنبه ماه رجب توصیه به روزه شده است و اولین شب جمعه این ماه هم می شود لیله الرغائب (شب آرزوها) که باید تلاش کرد بهره کافی و وافی را برد.
 

وی افزود:۲۹بهمن روز اقتصاد مقاومتی است و مقام معظم رهبری بارها فرمودند که راه حل مشکلات کشور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است، در اقتصاد مقاومتی باید چشم امید به بیرون کشور نداشته باشیم و باید با تکیه بر توان داخلی بر مشکلات نیز غلبه کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها