نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1399 - 6:23
جواد فدایی گفت:عمده مشکلات ما از سوء مدیریت و نداشتن همان خودباوری در تفکر تصمیم گیران و تصمیم سازان کلان کشور است، البته در این میان از کارشکنی های دشمن و مسئله خطرناک نفوذ نباید گذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، جواد فدایی ، فعال سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص کارآمدی،پیشرفت و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:در حقیقت باید پیشرفت و کارآمدی و موفقیت جمهوری اسلامی ایران را در استقلال ، خودباوری و صرف "ما می توانیم" عنوان کنیم.

وی افزود:بنابراین این نکته بسیار حائز اهمیت است که تا مادامی که در کشور احساس استقلال کنیم ، ظرفیت ها و توانایی های درونی کشور را باور داشته باشیم و اراده خودمان را در راستای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی نیز تقویت کنیم،پس می توانیم در همه عرصه های انقلاب با موفقیت به پیش برویم.

فدایی در ادامه با اشاره به مقابله با ترفندها و فتنه های نظام سلطه گفت:بایستی در همه زمینه ها طبق فرمایشات مقام معظم رهبری قوی بشویم ، قوی شدن در یک عرصه یعنی به گونه ای که کید و حیله دشمن نتواند در آن عرصه عنان کار را از ما بگیرد و ما را ناامید کند.

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی کاستی ها و مشکلات اقتصادی در کشور تصریح کرد:عمده مشکلات ما از سوء مدیریتی و نداشتن همان خودباوری در تفکر تصمیم گیران و تصمیم سازان کلان کشور است،البته در این میان از کارشکنی دشمن و مسئله خطرناک نفوذ نباید گذشت اما همچنان اعتقاد دارم عدم خودباوری در مسئولان از تحریم و جنگ و نفوذ خیلی زیانبارتر است.

فدایی در ادامه با اشاره به جایگاه مدیریت جهادی و اشرافی در جامعه گفت:تفکر و مدیریت جهادی یعنی موانع باعث کندی و خستگی نمی شود و می توان با توکل و تلاش بیشتر از هر مانعی گذشت ، به طور مثال در دو دهه اخیر هرجایی پیچ تحریم سفت تر شد کشور درعرصه های مخنلف شکوفایی بیشتری شاهد بوده است.

وی در پایان ادامه داد:پس بنابراین مدیریت اشرافی دقیقا نقطه مقابل این تفکر است ، عدم پویایی ، خستگی زودرس از موانع ، عدم خودباوری ، بی توجهی به ظرفیت ها و نهایتا بزرگ دیدن دشمن و کوچک شماردن خود، مانع از تحقق اهداف در این تفکر شکست خورده شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها