نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. بهمن 1399 - 14:55
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران خبرداد؛
نحوه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن درگچساران اعلام شد
یدالله مرادی گفت: مردم ولایتمدار گچساران امسال با رژه خودرویی و موتوری مراسم ۲۲بهمن را هوشمندانه و انقلابی از پلیس راه تا میدان نرگسی این شهرستان بر پا می دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر گفت:۲۲بهمن اوج تحول و حرکت انقلابی و قله پیروزی مردمی است که با رهبری عالمی وارسته و شجاع به عمر طولانی نظام وابسته و استبداد شاهنشاهی پایان داد .

وی افزود:گرامیداشت این روز عظیم ،پاسداشت جهاد و شهادت و مطالبه گری آرمانها و اهداف بلند انقلاب اسلامی بعد از عمر با برکت ۴۲ساله ای است که همچنان پاینده و با اقتدار به پیش می رود .

مرادی تصریح کرد: الحمدالله مردم انقلابی و بصیر گچساران چون همیشه حاضر در صحنه های مشارکت و همکاری و همراهی با دلسوزان و وفاداران به امام امت می روند تا این روز تاریخ‌ساز و سرنوشت آفرین را با رعایت دستورات و ضوابط بهداشتی پاس بدارند و ادای دین به فجرآفرینان داشته باشند .

وی ادامه داد:به همین جهت مردم ولایتمدار گچساران امسال با رژه خودرویی و موتوری مراسم ۲۲بهمن را هوشمندانه و انقلابی بر پا می دارند ،طبق مصوبات ستاد دهه فجر شهرستان گچساران روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه با حضور همه اقشار مختلف مردم راس ساعت ۸/۳۰ دقیقه حرکت عمومی خودرویی و موتوری از پلیس راه تا میدان نرگسی صورت می گیرد.

 مرادی تصریح کرد: در پایان برای تجدید عهد بر گلزارمطهر شهدای شهرمان تجمع و پس از تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب گچساران توسط شهرداری، از سخنان حجت الاسلام حجازی، امام جمعه گچساران  نیزبهره مند خواهیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

خیلی عالی هسا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها