نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. بهمن 1399 - 14:49
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: امروز با توکل برخدا و در سایه ولایت فقیه عرصه را بردشمنان تنگ کرده ایم و در بلندی های جولان که رژیم صهیونیستی برآن افتخار می کرد گلوی دشمن را فشرده ایم هرچند داشتن تفکر جهادی و روحیه انقلابی همان برگ برنده ما مقابل دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،باقر پسنده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت دهه پرفروغ فجر گفت:در سال 57 در چنین روزهایی انقلاب اسلامی ما به رهبری ابراهیم زمان و بت شکن تاریخ به پیروزی رسید و تارو پود رژیم طاغوت را برای همیشه در این سرزمین ولایت مدار خشکانید.

وی افزود:انقلابی که برگرفته از مکتب قرآن و ائمه اطهار (ع) بود و تا امروز هم خار چشم دشمنان است،حضرت امام(ره) با وجود حکومت نظامی و بسته بودن فرودگاه های کشور با توکل برخداوند ،توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و اعتماد به مردم همیشه قهرمان این سرزمین ، به میهن بازگشتند و درنتیجه انقلاب به پیروزی رسید.

پسنده تصریح کرد:حضرت امام(ره) درهمان روزهای آغازین انقلاب هیمنه پوشالی آمریکا را خرد کردند،آمریکا بعد از اینکه دستش از کشورمان قطع شد،باز هم بدنبال توطئه چینی علیه کشورمان بودند و به منافقین در اوایل انقلاب خط و امکانات دادند که  در سال های 60و 61جنایاتی در این مملکت انجام دادند و جوانان و بزرگانی از ملت ایران را به شهادت رساندند..

برگ های برنده دفاع مقدس

وی افزود:اما آمریکایی ها بعد از اینکه نتوانستند توسط منافقین به اهدافشان برسند، جنگ 8ساله را برملت بزرگ ایران تحمیل کردند، جنگی که در آن بیش از 30کشور اسیر گرفتیم ؛جبهه کفر در مقابل جبهه اسلام قرار گرفت هرچند به فرموده حضرت امام(ره) جنگ برایمان دانشگاه شد و فرماندهانی پرورش یافتند که امروز برگ های برنده ما در دفاع از انقلاب هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:فرماندهانی که نه دوران نظامی جنگ را در دانشگاهی گذرانده بودند و نه ذره های جنگ کلاسیک را تجربه کرده بودند،اما عملیات های پیچیده ای را طراحی کردند که به عقیده بسیاری از کارشناسان نظامی غرب غیر قابل اجرا بود.

وی تصریح کرد:عبور رزمندگان از اروند خروشان و فتح شهر فاو در عملیات والفجر8 دشمن را به وحشت انداخت که تنها نمونه ای از این عملیات ها بود، در والفجر 8 رزمندگان ما گلوی صدام را فشردند و در عمیلت خیبر پل شناور در منطقه هورنیز از برگ های برنده ما بود و این مهم از برکات انقلاب بود.

ایستادگی ومقاومت مقابل دشمن

پسنده درادامه گفت:باوجود تحریم های ظالمانه در آن دوران توانستیم در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بایستیم و مقاومت کنیم،در دوران های پادشاهی گذشته بدون شلیک حتی یک گلوله در عهد نامه گلستان و ترکمنچایی بخشی از کشورمان جدا شد،اما در دفاع مقدس هم یک وجب خاکمان را به دشمن ندادیم.

عمق نفوذ به خاک رژیم صهیونیستی

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:امروز اقتدار نیروهای مسلح ما برکسی پوشیده نیست در چند وقت پیش همه شاهد بودیم که با ورود پهپاد پیشرفته آمریکایی به کریدور هوایی کشورمان توسط هوای فضای سپاه پاسداران به زمین نشست و مهندسی معکوس نیز انجام و تا عمق خاک رژیم صهیونیستی هم ارسال شد و اطلاعاتی که مورد نیاز بود بدست آوردیم.

وی تصریح کرد:در جنگ 8ساله دفاع مقدس بعد از اینکه دشمنان نتوانستند به اهدافشان برسند فتنه ها را یکی پس از دیگری طراحی کردند،فتنه سال 78،فتنه سال 88 و فتنه سال 98که در این فتنه ها ملت سربلند بیرون آمدند،هرچند ریزش هایی هم داشت اما رویش هایی هم داشتیم که اگر بخواهیم مقایسه کنیم،قابل قیاس با رویش ها نخواهند بود.

سیلی ها محکم برپیکره دشمن

پسنده ادامه داد:امروز فکر و اندیشه امام(ره) در دل جوانان این سرزمین ریشه زده که باعث افتخار ملت است ،امروز حضور میلیونی افراد از کشورهای مختلف در اربعین حسینی، یکی دیگر از برکات انقلاب است که حرکتی بی نظیر است ،ملت بزگ ایران اسلامی مردم ما با توکل برخداوند و با تبعیت از امر ولایت فقیه در همه عرصه هاسیلی هایی محکمی برپیکره دشمن وارد کرده اند.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:از برکات دیگر انقلاب همین اقتدار و عزت و پیشرفت هایی است که در عرصه های مختلف ظهور و بروز پیدا می کنند، شاهد بودیم که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشور جرات کوچکترین تعرضی به آمریکا را نداشت اما در عملیات عین الاسد ،پایگاه مدرن آمریکایی توسط فرزندان این مرزو بوم با خاک یکسان شد.

الگوگیری از مکتب بسیج در منطقه

پسنده در ادامه گفت:امروز قدرت بازدارندگی نظام اسلامی برهیچ کسی پوشیده نیست ، اگر جبهه کفر روزنه ای برای ضربه زدن به انقلاب پیدا می کرد در همه این 42 لحظه ای غفلت نمی کرد،اما امروز قدرت بازدارندگی ما برگرفته از عزت و اقتدار انقلاب اسلامی است و در هر مکان و زمانی که باشد فرزندان شما در نیروهای مسلح آماده پاسخ گویی به دشمنان این آب و خاک هستند.

وی بیان کرد:از برکات دیگر انقلاب نیز الگوگیری کشورهای منطقه از بسیج ما در نبرد با دشمن و داعش بود،آمریکایی ها  جنگ نیابتی را در منطقه براه انداخته بودند که با الگوگیری از مکتب بسیج در سوریه و عراق و منطقه دشمن نتوانست به اهداف نهایی خودش برسد.

برگ برنده انقلاب اسلامی مقابل دشمن

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:امروز در کشور ما حاج قاسم های زیادی داریم و مشت های گره گرده و استواری داریم که در هر زمانی که نیاز باشد بتوانیم ستون فقرات دشمن را خرد کنیم امروز با توکل برخدا و در سایه ولایت عرصه را بردشمنان تنگ کرده ایم و ما یک زمانی حالت تدافعی در نبردها داشتیم و امروزحالت تهاجمی داریم و تفکر جهادی و روحیه انقلابی همان برگ برنده ما مقابل دشمنان است.

رمز پیروزی انقلاب اسلامی؟

وی افزود:امروز در بلندی های جولان که رژیم غاصب صهیونیستی برآن افتخار می کرد،گلوی دشمن را فشرده ایم و یک زمانی در همین اروند خروشان با دشمن می جنگیدیم و امروز سرزمن دفاعی ما در شاخ آفریقاست و در منطقه غرب خاورمیانه و در دریای احمر نیروی های مسلح ما رزمایش دریایی برگزار می کنند.

پسنده در ادامه گفت:این انقلابی که با خون هزاران شهید و با خون دلهای شما رزمندگان محقق شده است ان شاءالله به انقلاب امام زمان(عج) متصل خواهد شد، وجه تمایزی که انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر دارد این است که در راس انقلاب اسلامی ولایت فقیه قرار دارد و رمز پیروزی بردشمنان در پیروی محض از امر ولایت است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها