نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. بهمن 1399 - 12:57
حجت الاسلام حجازی گفت:از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان مان توقعی دارم که عنایت فرمایند به این بحث یکسان سازی حقوق بازنشستگان توجه کنندو ان شاءالله همه نمایندگان محترم مجلس خاصه نمایندگان استان مان به این دو فوریت رای مثبت دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:یکشنبه 12بهمن ماه، آغاز دهه مبارک فجر و بازگشت پیروزمندانه حضرت امام(ره) به میهن اسلامی بعد از 15سال در سال 57 است.

وی افزود: امام علی علیه السلام فرمودندکه ای مردم مامن و تکیه گاه خودتان را خداوند قرار دهید که هرکسی تکیه گاهش را خداوند قرار دهد محکمتر و استوار تر از دیگران خواهد بود ، پس هر کسی تلاش کرد که به دستورات الهی عمل کند بنابراین نیزموفق خواهد شد.

حجازی تصریح کرد:حضرت امام راحل هم  وقتی بنای مقابله با رژیم منحوس پهلوی را داشتند بر خداوند تکیه کردند،کسی که به خداوند پناه می برد قطعا و یقینا در امن و امان است و دشمنش هم خوار و ذلیل خواهد شد.

امام جمعه گچساران گفت:بنابراین مقام معظم رهبری فرمودند آنروز که جهان میان شرق و غرب مادی تقسیم شده بود و کسی گمان یک نهضت دینی بزرگ را نمی برد انقلاب اسلامی با شکوه پا به میدان نهاد ، انقلاب اسلامی چارچوب ها را شکست و آغاز عصر جدیدی را به جهان در رشد و تعالی بشر رقم زد.

خطیب جمعه گچساران در ادامه نیز اظهار کرد:توجه داشته باشید که صبح 12بهمن ماه رژه خودرویی در این شهرستان به مناسبت ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن در این شهرستان  برگزار خواهد شد، چرا که معرفی دهه فجر به نسل جوان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود:روز چهاردهم بهمن ماه روز فن آوری فضایی است و رسول اکرم(ص) فرمودند که دانش اگر آویزان به ستاره ثریا هم باشد مردمانی از سرزمین فارس به این علم دست خواهند یافت، رهبری فرمودند انقلاب اسلامی موتور پیشران علم و پیشرفت کشور در عرصه علم و فن آوری و ایجاد زیرساخت های حیاتی، اقتصادی و عمرانی شد که تاکنون ثمرات بالنده آن روز به روز بالنده تر می شود.

حجازی تصریح کرد:امروز انقلاب اسلامی رشد فزاینده ای به حرکت علم داده است و جهان کفرو الحاد از عظمت فن آوری ایران اسلامی می ترسد و مستضمفین عالم هم امید به توسعه و پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران دارند.

امام جمعه گچساران گفت:15بهمن ماه مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز میلاد حضرت امام (ره) است که این روز بزرگ را به همه مومنین و مومنات تبریک عرض می کنم، این روز به نوعی هم روز مادر است که باید به بهترین شکل تکریم داشته شود.

خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد:تنها راه نجات بشریت توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم اسلام است، و اگرکسی می خواهد رشد و معرفت پیدا کند باید به اهل بیت(ع) تاسی و اقتدا کنند.

وی در ادامه افزود: وزیر امور خارجه جدید آمریکا غلطی کرده است که در صورت بازگشت ایران به برجام بازگشت آمریکا کمی طول خواهد کشید چون بازگشت ایران به تعهدات خود باید راستی آزمایی شود، توصیه می کنم آقای بایدن به جای این خود فریبی ها و مردم فریبی ها به حل مشکل مردم بدبخت خودتان برسید.  

حجازی تصریح کرد:رتبه اول مرگ و میرهای کرونایی در کل عالم را آمریکا دارد و باید گفت بروید گرسنه ها و کارتن خواب های خودتان را چاره کنید و از سرگذشت نکبت بار و مفتضحانه ترامب ابله درس بگیرید چرا که ایران اسلامی متکی به قدرت خداوند است و هیچکسی یارای مقابله با این قدرت را ندارد.

خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد:از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان مان(موحد و روشنفکر) توقعی دارم که عنایت فرمایند به این بحث یکسان سازی حقوق بازنشستگان توجه کنند اگر همسان سازی بشود به نفع همه چه بالفعل(بازنشتگان) و چه بالقوه(آیندگان) خواهد بود وان شاءالله همه نمایندگان محترم مجلس خاصه نمایندگان استان مان به این دو فوریت رای مثبت دهند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

باسلام انشااله نمایندگان محترم استان ارطرح همسانسازی بازنشستگان دفاع کنند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها