نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. بهمن 1399 - 9:23
افرادی که این روزها مدعیان حق و حقوق این ملت در مجلس و شورای شهر هستند اما در عوض تهیه یک عدد روغن خوراکی زبان شان هم به چرخ نمی آید و اعتراضی نمی کنند، اینها می خواهند فردا روز احقاق حقوق عامه مردم ما را داشته باشند؟!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روزی امیرالمؤمنین علی علیه السلام با تعدادی از یاران خود در کوفه در حال گذر بودند،به پیرمرد بسیار محقری رسیدند که توجه حضرت مولا را به خود جلب کرد،حضرت مولا پرسیدند او کیست یکی از یاران گفت یاعلی او پیرمردی یهودی است که از کار افتاده و ناتوان است خشم در چهره حضرت مولا نمایان شد و گفت تا آن روز که او توان کار کردن داشت و می توانست برای تان کار کند که چنین نمی گفتید حال که او به این سن رسیده و ناتوان است چنین بی حرمتی می کنید از این پس نیز بیت المال رو شامل حال او کنید.

با این حال روزها از قحطی روغن در شهر گچساران می گذرد،روزها از صف مردم از ظلم بعضی از کاسبان جیب مردم و شرکت های نا به کاری که در عوض فروش روغن محصول بنجل یا ته مانده ای را به این مردم اجبار می کنند نیز می گذرد، خجالت زده حال این روزهای مردم هستیم.

مردمی که تا دیروز برای انتخابات و رای دادن به فلان کاندیدا از صبح تا شب به جمع های مختلف دعوت می شدند و امروز که روز بحران و قحطی شان است دیده نمی شوند و اینگونه در بی عرضه گی و بی تدبیری برخی مسئولان برای یک روغن اینگونه تحقیر می شوند و اینگونه عزت نفس شان پایمال می شود.

 وای به حال آن روزی که حادثه ای و یا بلایی طبیعی بر سر این مردم بیاید آیا این مسئولان بی تدبیر می خواهند بار گران این مردم را بدوش بکشند؟.

 این روزها هم خواهد گذشت و این مسائل هم تمام می شود و رو سیاهی ش برای ذغال می ماند اما برای مردم گچساران می نویسم تا برای آینده دور و نزدیک شان یادآوری شود که بدانند به چه افرادی با چه ادعاهایی اعتماد می کنند.

 افرادی که این روزها مدعیان حق و حقوق این ملت در مجلس و شورای شهر هستند اما در عوض تهیه یک عدد روغن خوراکی شان زبان شان به چرخ نمی آید و اعتراضی نمی کنند اینها می خواهند فردا روز احقاق حقوق عامه مردم ما را داشته باشند؟!.

 وا اسفا که چالش تهیه یک عدد روغن خوراکی برای این مردم شهر شده باشد یک آرزو ای کاش بی بی تدبیران لااقل شجاعت یک عذرخواهی از این مردم را هم می‌داشتند.

اسماعیل زارعی

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها