نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. بهمن 1399 - 15:43
خطیب جمعه گچساران گفت:نظام سلطه و در راس آمریکای جنایتکار فقط به تبلیغات بند هستند و هیمنه پوشالی آنها در حال فروپاشی است و حتی اجاز هم نمی دهند آنچه که در آمریکا رخ داده است دنیا متوجه شود؛ آنها می خواستند ایران نا امن شود که با عنایت امام زمان (عج) خودشان گرفتار این موضوعات شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:رهبر انقلاب فرمودند که ایستادگی در برابر تهاجم و توطئه آفرینی دشمنان اسلام نیازمند قدرتی است که از اخلاص در عمل و انجام وظیفه براساس تکلیف الهی حاصل می شود.

وی افزود:یعنی اینکه اگر کسی می خواهد مقابل دشمن بایستد، اخلاص لازم است و اگر کسی اخلاص داشت پس روح قوی و قدرتمندی دارد بنابراین اخلاص لازم است و عمل به تکلیف که طبیعتا کسی که اخلاص داشته باشد به وظیفه اش هم توجه می کند.    

حجازی تصریح کرد:مقام معظم رهبری فرمودند که رسیدن به هدف های بزرگ مادی و معنوی در کشور با حفظ روحیه ایثار به جامعه و عمق بخشیدن به آن امکانپذیر است، بنابراین لازم است انسان ایثار داشته باشد و قرص و محکم باشد چرا که شک و تردید کسی را به هدفش نمی رساند.

امام جمعه گچساران در ادامه گفت:رزمایشات اخیر ارتش و سپاه در دنیا جمعی را به وحشت انداخت و جمع بسیاری را هم به امید واداشت، اینکه رئیس جمهور آمریکا مطالبی مطرح می کنند که ایران نبایستی قدرت داشته باشد با زهم کور خوانده اند، امروز با عنایت خداوند هیچ کسی نمی تواند براین کشور استیلا و چیرگی داشته باشد و این انقلاب به ظهور حضرت حجت(عج) متصل خواهد شد.

وی افزود:امروز اوضاع نا امن و به هم ریخته آمریکا وبه اصطلاح مرکز تمدن و دموکراسی دنیا را شاهد هستیم که اگر این اوضاع بسیار مفتضحانه ای که این مدت در آمریکاست در کشور مان بود بوق های تبلیغاتی شان نیز گوش فلک را کر کرده بودند که کشور در سراشیبی سقوط است اما خیلی هم باید خجالت بکشند که تنها با تغییر یک رئیس جمهور این همه افتضاح و بی آبرویی به بار آورده اند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:نظام سلطه و در راس آمریکای جنایتکار فقط به تبلیغات بند هستند و هیمنه پوشالی آنها در حال فروپاشی است و حتی اجاز هم نمی دهند آنچه که در آمریکا رخ داده است دنیا متوجه شود؛ آنها می خواستند ایران نا امن شود که با عنایت امام زمان (عج) خودشان گرفتار این موضوعات شدند.

امام جمعه گچساران گفت:روز گذشته تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان را داشتیم، جناب خوانپایه فرماندار قدیم شهرستان که اشاءالله هرجایی که تشریف می برند موفق باشند و خداوند توفیق شان دهد که در مسیر خدمت به اسلام و ملت مورد توجه امام زمان (عج)قرار گیرند و از خدمات و تلاش های ایشان نیز تشکر می کنیم.

وی تصریح کرد: جناب اتابک هم به عنوان فرماندار جدید شهرستان گچساران منصوب شدند و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم و خداوند به ایشان هم توفیق عنایت فرمایند که بتوانند این کشتی را در مسیر حق و خدمت به مردم ناخدایی کنند.

حجازی گفت:بنابراین در این این نظام قرار شد که یک نظام اسلامی و دینی باشد که به مردم خدمت کند در حالی که ملاک خدمت به مردم هم زیر چتر قرآن و عترت است، ان شاءلله فرماندار جدید نیز در مسیر خدمت و حل مشکلات مردم و پیشبرد نظام اسلامی موفق باشند.

انتهای پیام/  

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها