نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1399 - 14:36
ابوالحسن غلامی:با دقت ودرایت کافی یکپارچگی ایلات دوست داشتنی را حفظ واجازه ندهید با تنزل ایلات بزرگ به جزیره های کوچک طایفه،فامیل وخانواده، امروز و فردایتان در معرض آسیب قرارگرفته و عظمت ما به کالایی برای مبادله در بازار معامله گران عرصه انتخابات و انتصابات بدل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی،جانباز قطع عضو گچسارانی در مطلبی در حساب کاربری اش(اینستاگرام) در خصوص ضرورت وحدت ایلات در گچساران و باشت نوشت:کشورعزیزمان ایران و سرزمین مظلوم گچساران وباشت بیش از همیشه نیازمند همدلی و هم زبانی ست،همانند روزهایی که همه درکنارهم وفارغ از رنگ و لهجه و ایل در پشت خاکریزهای جنوب و غرب جانفدای کیان ایران اسلامی دردفاع مقدس بودیم.

تجربه تاریخی گواهی می دهد در ایل یکپارچه باوی کمتر اسم طوایف به گوش می رسید لیکن  جماعتی انگشت شمار، همانند قبل ازانقلاب اسلامی منفعت خود را در پررنگ تر کردن نام طوایف در مقابل نام  امنیت آفرین ایل باوی جستجو کردند .

متاسفانه بخشی از مردم صادق و ساده دل ما نیز مقهور این فریب شدند و عصری ست که گریبان آنها در چنگ تضادهای فرضی ست. تجربه تلخ این بدعت زشت که یادگار افکار نادرست برخی سودجویان عرصه تفرقه بیندازو حکومت بکن هست و با تولید اینگونه اختلافها  باتنزل جایگاه ایل بزرگ باوی به سطوح طایفه، فامیل و متاسفانه در عصر جدید و دنیای ارتباطات برخلاف مصالح ملی در  متحجرترین حربه تاسطح خانواده ،زندگی مردم را درمعرض گزندو اختلاف  قرارداده اند.

مع الوصف طی سالهای اخیر برخلاف مبانی امنیت ملی و فرهنگ منطقه، نام طوایف ایلات یکپارچه قشقایی، بویراحمد، باوی و بختیاری و حتی عزیزان عرب، بهبهانی و اصفهانی و سایر ایرانیان گچساران نشین هم توسط  انحصار طلبان  مادی گرا ، برسر زبانها افتاده است.

 لذادر پیشگاه تاریخ و روح بلند مردان و زنان  بزرگ و شهدای افتخارآفرین ایلات کم نظیر ایرانی از محضر تک تک شما مردان، زنان، دختران و پسران آن ایلات سرشار از زیبایی ، محبت و تعقل درخواست می کنم به خاطر منافع عموم مردم و مصالح کشور ایران  اسلامی که خون بهای فرزندان رشید ایران یکپارچه بوده و هست.

 با دقت ودرایت کافی یکپارچگی ایلات دوست داشتنی را حفظ واجازه ندهید با تنزل ایلات بزرگ  به جزیره های کوچک طایفه،فامیل وخانواده، امروز و فردایتان در معرض آسیب قرارگرفته و عظمت ما به کالایی برای مبادله در بازار معامله گران عرصه انتخابات و انتصابات بدل شود.

این روزها تمام می شود ولی تاریخ تمام نمی شود، نکند فرزندانتان درآینده شما را درفهرست مقصرین این جدایی های ویرانگر بیابند؛ جدایی که غیراز خسارت هیچ حاصل دیگری رانخواهدداشت.

فرصت رامغتنم شمرده و از ارکان و نهادهای، فرهنگی، اجرایی و امنیتی نیز درخواست می شود این مهم را کنترل و هدایت تا تفکر خطرناک تفرقه بینداز و حکومت بکن را درمکتب وحدت بخش سردار دلها به یکپارچگی وهم افزایی همه دلسوزان باسلائق متفاوت تبدیل نمائیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها