نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1399 - 21:02
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام گچساران با حضور فرمانده سپاه ناحیه گچساران،فرماندهان پایگاه های مقاومت و شورای این حوزه مقاومت بسیج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم تکریم پاسدار سید "نواب رضوی" و معارفه پاسدار"احمد وردی" فرمانده سابق و جدید حوزه بسیج مقاومت امام رضا علیه السلام گچساران با حضور سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب، فرمانده سپاه ناحیه گچساران،بسیجیان ،فرماندهان و شورای حوزه‌ مقاومت بسیج امام رضا(ع) در این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)گفت:بسیج ثمره تفکر انقلابی و الهی امام خمینی (ره) است، شکل‌گیری بسیج در جایگاه امروز همان آرمانی بود که حضرت امام(ره) از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی به آن معتقد بوده و بر ایجاد آن تاکید می فرمودند.

نورایی نسب افزود:بسیج به عنوان رکن پایدار و موثر در انقلاب اسلامی که تنها منحصر به صحنه جنگ و نبرد نیست، بلکه با نگاهی به نیازهای امروز کشور ثمرات بسیج را می‌توان در عرصه‌های مختلف کشور از جمله عمرانی،فرهنگی ،علمی و... نیز مشاهده کرد.

وی در ادامه تصریح کرد:تحریم و عداوت دشمنان و استکبار از همان روزهای ابتدایی انقلاب علیه نظام اسلامی آغاز شد، با این حال جوانان مومن و بسیجی کشور در طول عمر پربرکت انقلاب در فعالیت‌های جهادگونه و عرصه های مختلف در جهت عمران ، آبادانی ، توسعه و پیشرفت کشور، حضوری فعال و موثر داشته اند.

نورایی نسب ادامه داد: اگر چه جنگ نظام سلطه و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی هنوز نیز ادامه داشته و دشمن درصدد ایجاد تفرقه و نابودی کشور است، اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران و  بسیجیان بود که تا امروز سبب ماندگاری و صیانت از این مرز و بوم شده است.

در این آیین نیز هدایا و لوایح تقدیری به فرماندهان و شورای حوزه امام رضا علیه السلام اهدا شد.

در ادامه این آیین نیز به پاس زحمات خالصانه و گرانقدر سرهنگ نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در طول۳۳سال خدمت ایشان به انقلاب، ازطرف بسیجیان این حوزه مقاومت تقدیر و تشکری از وی به عمل آمد، که براین اساس سرهنگ نورایی نسب به مقام بازنشستگی نائل خواهند آمد.

تصاویر این آیین را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها