نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1399 - 13:14
امام جمعه گچساران گفت:هیمنه قدرت پوشالی آمریکا با سرعت بیشتری در حال فروپاشی است، خود آمریکایی ها معترفند که اگر قرار است پسا آمریکایی باشد پس آغاز شده است و تحلیل هایی دارند که بدنبال تفکیک آمریکا همچون اتحاد جماهیر شوروی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت:دومین نماز جمعه این شهرستان را بعد از مدت زیادی بخاطر شیوع بیماری کرونا در محضر نمازگزاران هستیم و امیدواریم خداوند به حرمت ایام فاطمیه (س) شر این ویروس منحوس را محو کند.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت های این هفته افزود: امروز سالگرد قیام خونین و بسیار ثمربخش مردم متدین و شجاع قم است،در سال 56 در روزنامه اطلاعات مقاله ای بسیار توهین آمیز نسبت به شخصیت بسیار بزرگ حضرت امام (ره) به چاپ رسید که مردم قم به میدان آمدند و راهپیمایی سرنوشت سازی را بنا نهادند که به تبع نیز شهرستان های سراسر کشور نیز ادامه دادند.

حجت الاسلام حجازی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد:مقام معظم رهبری فرمودند که راهپیمایی 19دی قم،یک راهپیمایی هیجانی و عاطفی نبود بلکه یک قیام بود که به پیروزی انقلاب ختم شد، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکم است اگرچه مشکلاتی هم داریم اما با عزت و سربلندی به مسیرش تا ظهور حضرت حجت(عج) ادامه می دهد.

خطیب جمعه گچساران در ادامه گفت:هرچند مشکلاتی در کشورمان وجود دارد که بایستی مرتفع بشوند و معتقدیم که برخی ها هم احتکار می کنند، اما هیچوقت وجدان و انصاف نباید اجازه دهد امکانات ، توانمندی ، معیشت، عزت و سربلندی امروزمان را با دوران ستمشاهی مقایسه کنیم.

امام جمعه گچساران اظهار کرد:حضرت آقا بازهم فرمودند که حرکت قم یک حرکت انحرافی نبود و یکی از ویژگی های رهبر این قیام نیز شخصیتی بزرگی بودند که بدنبال نجات مردم و هدایت مردم به سمت خداوند بود تا دنیا و آخرت مردم اصلاح شود.

وی درادامه افزود:بنابراین دولتمردان آمریکایی آنچنان حمایت هایی از تاج و تخت شاه منحوس پهلوی می کردند به گونه ای که به خیال خامشان تا سالیان سال می توانند بر این مردم ظلم کنند، اما مردم به پا خواستند و این انقلاب یک حرکت دینی و استکبار ستیز در راستای استقلال مملکت بودند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:حضرت آقا بازهم به فتنه 88اشاره کردند که در آن سال ها دولت آمریکا فتنه ای دورن کشور پایه ریزی کردند و تعبیرشان این بود که نظام اسلامی در سراشیبی سقوط است، اما خداوند عنایت کردند و ملت خداجوی و مومن به میدان آمدند و از نظام حمایت کردند و دشمن مایوس شد.

خطیب جمعه گچساران در ادامه گفت:اما خداوند عنایت کرد و امسال همان بلا با شدت و آبروریزی بیشتری در کنگره و قلب آمریکا شکل گرفت و نمایندگان کنگره را به خفت و خواری از زیر صندلی ها بیرون کشیدند بنابراین هیمنه پوشالی قدرت آمریکا به سرعت بیشتری در حال فروپاشی است.

امام جمعه گچساران اظهار کرد:خود آمریکایی ها معترفند که اگر قرار است پسا آمریکایی باشد پس آغاز شده است و تحلیل هایی دارند که بدنبال تفکیک آمریکا هستند و مثل اتحاد جماهیر شوروی بناست تفکیکی صورت بگیرد که اینها نتوانند برعالم ظلم کنند.

وی افزود:به تعبیر مقام معظم رهبری اینکه بخواهیم  برای حل مشکلات به امید کشوری بنشینیم اشتباه بزرگی است در رژیم طاغوت ایران حیات خلوت آمریکایی بود و وضعیت اسف باری در کشور حاکم بود و از کمترین امکانات رفاهی هم محروم بودیم.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:حضرت آقا فرمودند اما اگر قرار باشد اقداماتی صورت گیرد پس تعهد در برابر تعهد، اول باید تحریم ها حذف شوند دوما اینکه باید تلاش کنیم با تقویت اقتصاد مقاومتی منتظر لغو تحرم ها هم نمانیم که این مهم می توان به خوبی درون کشور نیز محقق شود.

خطیب جمعه گچساران در ادامه گفت:نکته دیگری که مقام معظم رهبری فرمودند اینکه هیچ مسئولی حق ندارد بر سر توان دفاعی کشور مذاکره کند و چرا باید وضعی همچون گذشته داشته باشیم که صدام بر سر کشورمان موشک بریزد، امروز دشمن هم می خواهد چنین وضعیتی داشته باشیم و هیچ مسئولی بر سر اقتدار و توان نظامی مان حق هیچ گونه مذاکره ای را نخواهد داشت.

امام جمعه گچساران اظهار کرد:به تعبیر حضرت آقا در بحث واکسن ویروس کرونا بایستی که به جوانان بها داد و اعتماد کرد و از افراد با تجربه نیز استفاده شود، الان هم دانشمندان کشورمان واکسن کرونا را تولید کرده اند و آزمایشات متعدد هم انجام شد و مشکلی هم پیش نیامد و دلیل ندارد که بخواهیم از برون کشور تهیه کنیم در حالی که دنیا به زودی توانمندی کشورمان در تولید واکسن کرونا را خواهد دید.

وی افزود: علامه مصباح یزدی شخصیت بزرگی بودند که دشمان اسلام و انقلاب از دست ایشان عصبانی بودند و ایشان تمام تئوریسن های دشمن را سرجای شان نشاند و تمام فتنه های تفکری دشمن را در حد اعلی خنثی کردند،ایشان شاگردان بسیاری تربیت کردند که در نقاط مختلف جهان به دشمنان پاسخ می دهند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:شهید فخری زاده دانشمند بزرگی بودند که نتانیاهو در جلسه ای به جیره خورانشان گفته بود که محسن فخری زاده را بشناسید، دشمن زودتر به عظمت این شهید والامقام پی برده بود و ایشان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها