نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1399 - 12:33
در گفتگو با بازیکن سابق پرسپولیس مطرح شد؛
خون "حاج قاسم "منطقه را در مقابل آمریکا متحد کرد
بازیکن سابق پرسپولیس گفت:شهادت سردار سلیمانی مردم منطقه ، آزادی خواهان جهان را در مقابل آمریکای جنایتکار متحد و منسجم تر کرد،چرا که تمام هدف سردار سلیمانی ایجاد وحدت در امت اسلامی و مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جهانبخش جعفری،بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت حاج قاسم در منطقه گفت:حاج قاسم سلیمانی شخصیت بسیار بزرگی بودند و حتی به اعتقاد بنده شخصیتی تکرار نشدنی برای تمامی دوران ها خواهند بود.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری تشییع باشکوه شهید سلیمانی یک سیلی بزرگ به استکبار جهانی بود و به جرات می گویم در این مدتی که از خداوند عمر گرفته ام دو بار چنین مراسم باشکوه را دیده ام که یکی رحلت حضرت امام (ره) و دیگری تشییع حاج قاسم بود.

جعفری در ادامه تصریح کرد:معتقدم که حاج قاسم شخصیتی ملی و حتی فرا ملی بودند که از تمام گروه ها و جناح ها سیاسی و حتی در بین مردم منطقه و آزادیخواهان جهان از محبوبیت خاصی برخوردار بودند.

سرمربی کنونی فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه گفت:حاج قاسم یک استثناء بود و الگویی به تمام معنا برای همه افراد و مسئولینی بودند که می خواهند صادقانه به مردم خدمت کنند، بنابراین بسیاری از دولتمردان و مسئولین کشورمان حتی اگر بتوانند تنها 10درصد از سیره و راه این عزیز را طی کنند، انقلاب اسلامی نیز با صلابت و عزت بیشتری نیز به راهش ادامه خواهد داد.

بازیکن سابق فوتبال پرسپولیس افزود:در حقیقت حاج قاسم خیلی شفاف، بی ریا ،با صداقت و بدون کوچکترین چشم داشتی به مردم،جامعه ،تمام کشورهای منطقه و به نوعی حتی مردم جهان خدمت کرد.

جعفری در ادامه با اشاره به موضوع انتقام تصریح کرد:در بحث انتقام سخت نیز ملت بزرگ ایران اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و هر اشاره ای که رهبر انقلاب در بحث انتقام سخت بفرمایند،بی درنگ ملت بزرگ ایران هم لبیک خواهند گفت،بنابراین فکر می کنم با این فضایی اتحاد و انسجامی که در کشور و منطقه وجود دارد، صد در صد این اتفاق نیز خواهد افتاد و موضوعی که مقام معظم رهبری بیان می کنند پس حتمی خواهد شد .

 وی در ادامه در خصوص تاثیر شهادت حاج قاسم در منطقه اظهارکرد:تمام منطقه و حتی جهان از حادثه شهادت سردار سلیمانی متاثر شدند و شهادت سردار سلیمانی مردم منطقه ، آزادی خواهان جهان را در مقابل آمریکای جنایتکار متحد و منسجم تر کرد،چرا که تمام هدف سردار سلیمانی ایجاد وحدت در امت اسلامی و مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی بود.

بازیکن سابق فوتبال پرسپولیس در پایان افزود:به هرحال شهادت سردار سلیمانی تاثیر بسزایی در منطقه خاورمیانه خواهد داشت و خون سردار سلیمانی اتحاد مردم مسلمان و جبهه مقاومت را در آینده نیز بیشتر خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها