نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1399 - 9:19
شهردار سابق گچساران گفت: خون شهید سلیمانی حلقه وحدت ملی ما را هم گسترده تر و هم محکم تر کرد و یکی از مهمترین تاثیرات منطقه ای شهادت ایشان عیان شدن چهره واقعی تروریست پروری استکبار و امریکا در جهان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اردلان زینل زاده،شهردار سابق گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت سردار سلیمانی در منطقه گفت:اقبال عمومی مردم در تشییع شهید سلیمانی از ابعاد مختلفی قابل توجه و تحلیل است، همینطور درسی است برای مدیران امروزی جامعه که رمز موفقیت یک مدیر بر چه اصولی می تواند استوار باشد.

وی افزود:معتقدم صداقت ایشان در ارائه خدمات به نظام و مردم و اینکه ایشان چیزی برای خود و کسان خود نخواستند ، خودنمایی نداشتند ، اهل فیلم و دوربین نبودند و در عین تبعیت عملی از رهبری هیچگاه سنگ جناح های سیاسی را به سینه نزدند،هرچند این موارد نشانه خدمت صادقانه است و مردم هم خوب تشخیص می‌دهند.

این فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:بنابراین  این ویژگی ها می تواند هم رمز موفقیت عملی یک فرمانده نظامی باشد هم یک مدیر اجرایی یا سیاسی و ما باید درس بگیریم ، حضور مردم در مراسم تشییع این شهید حضور دلی بود و این را دوربین ها نتوانستند ثبت کنند چون حتی کسانی که امکان حضور جسمشان نبود دلشان آنجا بود.

زینل زاده در ادامه با اشاره به موضوع انتقام سخت گفت:در خصوص موضوع انتقام ، سیاست نظام و بیانات مقام معظم رهبری گویای همه چیز است ، تجربه هم در این چهار دهه نشان داده هر جایی عقب نشینی کردیم دشمن پیشروی کرده است.

وی افزود:بنابراین قابل ذکر است خون شهید سلیمانی حلقه وحدت ملی ما را هم گسترده تر و هم محکم تر کرد و شاید از این دیدگاه بزرگترین بازتاب منفی آن متوجه آمران به ترور این شهید بزرگوار باشد .

شهردار سابق گچساران گفت:یکی از مهمترین تاثیرات منطقه ای شهادت ایشان عیان شدن چهره واقعی تروریست پروری استکبار و امریکا برای همه بود وقتی علم دار مبارزه با تروریست توسط آمریکا و عوامل صهیونیست به شهادت می رسد ذات آمران نیز نزد همگان مشخص می شود .

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها