نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آذر 1399 - 14:58
جمعی از مسئولین گچساران با حضور در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان در قالب پویش "احسان سلامت" از پزشکان و مدافعان سلامت تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی،مسئول موکب طریق الکربلا گچساران با اشاره به فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این شهرستان گفت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ابتدای شیوع کرونا اقداماتی برای کمک به اقشار ضعیف و کم برخوردار را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود:بنابراین این روزها نیز شاهد طرح جدید این ستاد به عنوان "احسان سلامت"هستیم که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با بیماری کرونا انجام می‌شود که در قالب آن بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی در مناطق کم برخوردار شهرستان گچساران توزیع می‌شود.

رمضانی در ادامه گفت:به جهت قدردانی از خدمات ارزنده و شبانه‌روزی تلاشگران عرصه سلامت که به حق این روزها، به دور از خانواده در جهت تامین و حفظ سلامت شهروندان خدمت و فعالیت می‌کنند،با حضور امام جمعه گچساران و جمعی از مسئولین نیز بسته هایی اهدایی از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تقدیم کادر درمان ، پرستاران و پزشکان بخش کرونایی بیمارستان شهید رجایی این شهرستان شد.

مسئول موکب طریق الکربلا گچساران گفت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در کهگیلویه و بویراحمد حامی گروه های جهادی و مردمی برای خدمت هرچه بیشتر به نیازمندان،آسیب دیگان ناشی از کرونا و نیز محرومین مناطق کم برخوردار است.

تصاویر ویدوئو را مشاهده کنید.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها