نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آذر 1399 - 14:13
نمی دانم" صیدالی" تاکی می خواهد سکوت کنند و نقش پدر فرزندی را بازی کند،آیا کار در تاسیسات نفتی جای ریسک و سکوت دارد !،درنفت گچساران چه می‌گذرد ؟آیا حال روز این روزهای نفت گچساران خوش است!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یکی از کارمندان شرکت نفت و گاز گچساران در مطلبی نوشته است:عالی پور کجایی . یادت بخیر،آیا محمدی جوان هم می‌تواند همچو بیژن جنوبی ها نام خود را به نیکی ثبت کند؟!.

درعجبم چراتاکنون رییسHSE نفت گچساران،رییس حراست نفت گچساران ،رییس بهره برداری نفت گچساران،با این همه حوادث و بی مسئولیتی برکنار نشده اند؟!.

آیا صندلی و انتصابات سیاسی مهمتراست یا جان ومال کارکنان نفت؟،چرا محمدی مدیرعامل جوان و جویای نام مناطق از اقتدار عالی پور بی خبر بود؟ یا دستهایی پشت پرده است؟.

نمی دانم صیدالی تاکی می خواهد سکوت کنند و نقش پدر فرزندی را بازی کند؟.آیا کار در تاسیسات نفتی جای ریسک و سکوت دارد؟!،درنفت گچساران چه می‌گذرد ؟آیا حال روز این روزهای نفت گچساران خوش است !چه کسانی پای در رکاب بام نفت ایران گذاشته اند ؟؟؟.

آیا HSE شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران به وظایف خود به خوبی عمل می کند!.آیا رییس Hse این شرکت از این همه حوادث درس عبرت نگرفته است که بازهم شاهد اقدامات غیر ایمن و به مخاطره افتادن جان کارگران مظلوم این شرکت باشیم ؟.

تابوی سیاست چه کرده است با بام نفت ایران؟!!.روزگاری رییس Hse بام نفت ایران دست ژنرالی چون سعدی و آنهمه عظمت و قدرت که ذکر نامش مملو از آرامش برای کل شرکت ملی نفت ایران بود.میزان خسارتها جانی و مالی آن زمان و این زمان به ما چه می گوید ؟.

چرا رییس ایمنی این شرکت از این همه حوادث نمی‌خواهد درس عبرت بگیرد؟!.مجوز کار کارگران مظلوم بهره برداری را در حین نفت ریزی خط بی بی حکیمه را با آن همه نکات غیر ایمن چه کسی صادر کرده است؟،آیا رییس Hse این شرکت از رعایت ساده ترین نکات ایمنی و دستور العملها بیخبر است ؟.

از کجا به کجا رسیده ایم ...رییس بهره برداری این شرکت در چه فازیست ؟آیا رییس بهره برداری قلب نفت ایران که راهبری کل نفت جنوب کشور را عهده دار است از آموزش و علم و آگاهی ساده ترین نکات ایمنی بی خبر است ؟.

انتشار فیلمی از کارگران مظلوم عملیات بهره برداری بدون یک دست لباس ایمنی و کلاه آنهم با بدنی عریان در حال قطع جریان نفت ریزی خطوط نفت بی بی حکیمه توسط رییس بهره برداری آن شرکت نشان از چیست؟.

آیا رییس بهره برداری آن شرکت نمی‌دانست که کارگران آن شرکت ناایمن مشغول کار هستند؟اگر در آن محل عامل سومی باعث انفجار می شد الان مشخص بود سرنوشت آن کارگران مظلوم چه می شد؟.

آیا آنگاه رییس بهره برداری آن شرکت با افتخار بازهم به انتشار فیلم این کارگران می‌پرداخت؟.آیا رییس بهره برداری نفت گچساران از اصول ساده ایمنی بیخبر است؟ یعنی نوشته سردرب تاسیسات این شرکت که اول ایمنی بعد کار را فقط در شعار می‌بیند ؟پس وای بحال جان کارگران آن شرکت که دست چه کسانی افتاده است... .

درد بسیار است اما درمانی نیست !حفاظت و حراست از اموال و بیت المال این شرکت دست کیست ؟.

رییس حراست این شرکت چه پاسخی برای به سرقت رفتن ۵۴۰۰ متر از خطوط لوله و اموال این شرکت دارد؟؟؟.

چطور می شود در مدت ۳ ماه به گفته مدیران پاسخگو این شرکت این متراژ لوله را برشکاری ، جداسازی ،بارگیری و حمل نمود بدون آنکه یک نفر هم دیده باشد؟.چگونه و به چه مجوزی توانسته اند از گذرگاههای این شرکت بدون بارنامه عبور کنند؟.

چگونه می توان این افتضاح و بی آبرویی را درشهر و استانمان که هیچ در کشور وخصوصا جهان جمع کنیم ؟آیا رییس حراست درخواب بوده است یا بازهم بی مسیولیتی و پخمه پروری بوده است؟.

درد را از هر طرف بنویسی درد است،فقط دعا می کنم از درگاه خداوند که سایه سیاست را بر سر مردمان دیارم بردار... آمین.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها